افزایش تعداد کاربران ارزهای دیجیتال به 100 میلیون نفر

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

افزایش تعداد کاربران ارزهای دیجیتال به 100 میلیون نفر افزایش کاربران ارزهای دیجیتال حاکی از تسلط رمزارزها در دنیای امروز است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، این نوع از ارزها بین مردم در سرتاسر دنیا محبوب تر می شوند و حالا گزارشی که محققان مرکز مالی جایگزین کمبریج تهیه کرده اند این مساله را […]

افزایش تعداد کاربران ارزهای دیجیتال به 100 میلیون نفر

افزایش تعداد کاربران ارزهای دیجیتال به 100 میلیون نفر

افزایش کاربران ارزهای دیجیتال حاکی از تسلط رمزارزها در دنیای امروز است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، این نوع از ارزها بین مردم در سرتاسر دنیا محبوب تر می شوند و حالا گزارشی که محققان مرکز مالی جایگزین کمبریج تهیه کرده اند این مساله را تایید می کند. این گزارش نشان می دهد که شمار دارندگان بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال به بیش از 100 میلیون نفر رسیده است.

در سال 2018 تعداد دارندگان ارزهای دیجیتال در حدود 35 میلیون نفر بود. در حال حاضر تا سه ماهه سوم سال 2020 در حدود 191 میلیون حساب کاربری در صرافی های ارزهای دیجیتال ایجاد شده است.

محققان این گزارش دلایل افزایش به وجود آمده در تعداد اشخاص فعال در رمزارزها را اینگونه تشریح کردند:

این افزایش 189 درصدی در تعداد کاربران ممکن است بدلیل افزایش در تعداد حساب ها بوده باشد که رشدی 37 درصدی داشتند. دلیل دیگر این مسئله افزایش ارتباط سیستماتیک هویت افراد به حساب های کاربری است که به ما کمک می کنند که برآورد بهتری از تعداد حساب های کاربران داشته باشیم.

موقعیت جغرافیایی مصرف کنندگان یکی دیگر از موضوعاتی است که این مطالعه به آن پرداخته است. طبق داده های منتشر شده توسط شرکت های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، قاره های اروپای و آمریکای شمالی در مقایسه با سایر نقاط دنیا از کاربران بیشتری برخوردار بوده و 40% کاربران این حاضر در این دو قاره فعال هستند. اما تعداد کاربران فعال منطقه آسیا-اقیانوسیه و آمریکای لاتین به ترتیب برابر با 16% و 10% است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx