بروزرسانی محرمانه تزوس با اسم رمز Ithaca 2 انجام شد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بروزرسانی محرمانه تزوس با اسم رمز Ithaca 2 انجام شد بلاکچین اثبات سهام تزوس (Tezos)، یک بروزرسانی بسیار مهم را فعال کرده است و الگوریتم اجماع خود را در نهمین ارتقاء این پروتکل تغییر داده است. بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، این بروزرسانی با اسم رمز Ithaca 2 است و جایگزین الگوریتم اجماع فعلی، معروف […]

بروزرسانی محرمانه تزوس با اسم رمز Ithaca 2 انجام شد

بروزرسانی محرمانه تزوس با اسم رمز Ithaca 2 انجام شد

بلاکچین اثبات سهام تزوس (Tezos)، یک بروزرسانی بسیار مهم را فعال کرده است و الگوریتم اجماع خود را در نهمین ارتقاء این پروتکل تغییر داده است. بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، این بروزرسانی با اسم رمز Ithaca 2 است و جایگزین الگوریتم اجماع فعلی، معروف به Emmy، با تندربیک (Tenderbake) شده است که زمان ساخت کمتری را برای ساخت هر بلوک امکان پذیر می‌سازد. همچنین تراکنش‌های سریع‌تر و برنامه‌های کاربردی روان‌تری را نیز تولید می‌کند.

علاوه بر تندربیک، Ithaca 2  بلاکچین تزوس را برای تلاش‌های مقیاس‌پذیری، مانند آماده سازی برای سازگاری با WebAssembly و ماشین مجازی اتریوم (EVM) و یک طرح اعتبارسنجی که توان عملیاتی این شبکه را افزایش می‌دهد، آماده می‌کند. بر اساس این بیانیه مطبوعاتی، ارتقای Ithaca 2 همچنین نیاز به اعتبارسنجی شبکه را تا 25 درصد کاهش می دهد. به عبارت دیگر، ، نیاز به اعتبارسنجی از 8،000 رمزارز تزوس به 6،000 واحد تزوس کاهش می‌یابد و تمرکززدایی شبکه را افزایش می‌دهد.

میزان استفاده از قراردادهای هوشمند در تزوس به طور قابل‌توجهی از 100،000 مورد در ماه در ژانویه 2021 به بیش از 6.2 میلیون در ژانویه افزایش یافته است. بر اساس داده‌های  CoinMarketCap، در زمان انتشار این مقاله قیمت رمزارز  XTZدر 24 ساعت گذشته با 0.14 درصد افزایش به 4.02 دلار رسیده است.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx