تحلیلی مهم و کوتاه بر ترون TRX و ایاس EOS

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیلی مهم و کوتاه بر ترون TRX و ایاس EOS در اوضاع قرمز بازار، داشتن تحلیلی دقیق و درست به روند تصمیم گیری شما بهتر کمک می کند. حتما این تحلیل را مطالعه کنید. ترون TRX بعد از کمی افزایش قیمت، سرمایه گذاران به منظور برداشت سود اقدام به فروش ترون های خود کردند که […]

تحلیلی مهم و کوتاه بر ترون TRX و ایاس EOS

تحلیلی مهم و کوتاه بر ترون TRX و ایاس EOS

در اوضاع قرمز بازار، داشتن تحلیلی دقیق و درست به روند تصمیم گیری شما بهتر کمک می کند. حتما این تحلیل را مطالعه کنید.

ترون TRX

بعد از کمی افزایش قیمت، سرمایه گذاران به منظور برداشت سود اقدام به فروش ترون های خود کردند که همین موضوع قیمت این ارز را دوباره پایین آورد. ابزار فیبوناچی ریتریسمنت خبر از چند سطح جدید برای مراقبت می دهد. باید مراقب سطوح 0.024 ، 0.033 و 0.037 دلاری معادل سطوح 78.6%، 50% و38.2% فیبوناچی بود.

TRON

به نظر می رسد در صورت تداوم ریزش قیمت، سطح 0.024 دلار نقش حمایت را بازی کند و ارقام 0.033 و سپس 0.037 قیمت هایی باشند که اگر قیمت ترون رشد کند، در آن ها با مقاومت خرس ها روبرو شود. البته شاخص RSI در 43 است. این یعنی اوضاع خرسی است. تنها احتمال کمک به روند رو به بالا، عرضه ی ارز دیجیتال سان است که به زودی اتفاق میافتد.

ایاس EOS

هر چند ایاس هم مانند بقیه ی ارزهای دیجیتال با کاهش قیمت مواجه شد، اما به نظر می رسد اوضاع نسبتا بهتری دارد. ایاس احتمالا در 2.78 دلار حمایت شود. با بررسی داده ها، به نظر می رسد اوضاع خرسی ایاس رو به پایان باشد. اما کماکان باید مراقب بود.

EOS

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx