تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و ریپل

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و ریپل بیت کوین و آلت کوین ها در تلاش برای آغاز یک روند صعودی هستند. این موضوع نشان می دهد که تریدرها در حال خرید در سطوح پایین هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل بیت کوین (BTC) بیت کوین در یک روند […]

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و ریپل

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و ریپل

بیت کوین و آلت کوین ها در تلاش برای آغاز یک روند صعودی هستند. این موضوع نشان می دهد که تریدرها در حال خرید در سطوح پایین هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در یک روند نزولی قرار دارد. میانگین های متحرک شیب نزولی دارند و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است. با این وجود،‌ گاوها نیز تسلیم نشده و نقشه های خود را دارند.

نمودار بیت کوین

بیت کوین یک الگوی مثلث متقارن شکل داده است. درصورت عبور قیمت از خط مقاومت مثلث، BTC می تواند تا 44750 دلار و سپس تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (50161 دلار) صعود کند. درصورت تحقق، می توان گفت که روند نزولی پایان یافته است. اما برخلاف این دیدگاه، اگر BTC موفق به عبور از این مقاومت نشود، در روزهای آتی درون مثلث قرار خواهد گرفت. بسته شدن قیمت زیر خط حمایت مثلث بیانگر تداوم روند نزولی خواهد بود. در این حالت خرس ها می توانند قیمت را به 30000، 28000 و در نهایت تا 20000 دلار کاهش بدهند.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم موفق شده با قدرت از خط حمایت مثلث متقارن عبور کند. حالا گاوها در تلاش برای عبور از خط مقاومت هستند. انتظار میرود در این سطح با مقاومت شدید خرس ها رو به رو شوند.

نمودار اتریوم

درصورتی که گاوها قیمت را به بالای مثلث افزایش بدهند، ETH می تواند تا 3362 دلار صعود کند. عبور از این سطح، بیانگر پایان یافتن روند نزولی خواهد بود. هرچند که خرس ها به این راحتی تسلیم نخواهند شد. میانگین متحرک نمایی 20 روزه (2756 دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که بیانگر برتری جزیی خرس ها است. درصورت نزول ETH به زیر خط مقاومت، خرس ها برای پایین کشیدن قیمت به زیر خط حمایت تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت، اتریوم ممکن است تا 1728 دلار نزول کند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در 29 مه بایننس کوین به زیر حمایت 306 دلار نزول کرد اما خرس ها موفق به حفظ فشار نشدند. روز بعد، این آلت کوین موفق شد قیمت خود را به بالای 306 دلار افزایش بدهد که حاکی از خرید در سطوح پایین است.

نمودار بایننس کوین

گاوها حالا برای افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (400 دلار) تلاش خواهند کرد. اگر گاوها موفق به عبور از این مقاومت نشوند، این موضوع بیانگر دیدگاه منفی تریدرها خواهد بود. در این شرایط خرس ها برای پایین کشیدن قیمت به 211 دلار تلاش خواهند کرد. اما درصورت موفقیت گاوها در عبور از میانگین متحرک نمایی 20 روزه و مقاومت 428 دلار، این آلت کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (512 دلار) پیش روی کند.

تحلیل ریپل (XRP)

خرس ها در 29 مه قیمت ریپل را به زیر حمایت 0.88 دلار کاهش دادند، اما در حفظ فشار موفق نبودند. روز بعد، این آلت کوین موفق شد قیمت خود را به بالای این سطح افزایش بدهد که نشان دهنده حجم بالای خرید است.

نمودار ریپل

درصورتی که قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1.08 دلار) افزایش یابد، XRP می تواند تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (1.32 دلار) صعود کند. اما در صورت نزول قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه، خرس ها برای کاهش قیمت به 0.80 دلار تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، ریپل ممکن است تا حمایت 0.65 دلار نزول کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx