تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و کاردانو

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و کاردانو جهش سریع بیت کوین نشان می دهد که تریدرها در حال انباشت این رمزارز و سایر آلت کوین ها هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل بیت کوین (BTC) بیت کوین در 7 ژوئن به زیر خط روند مثلث متقارن نزول کرد که […]

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و کاردانو

جهش سریع بیت کوین نشان می دهد که تریدرها در حال انباشت این رمزارز و سایر آلت کوین ها هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در 7 ژوئن به زیر خط روند مثلث متقارن نزول کرد که نشان دهنده غالب شدن خرس ها بر گاوها بود. با این حال، دم بلند کندل استیک 8 ژوئن حاکی از حجم خرید بالا در سطوح قیمتی پایین است.

نمودار بیت کوین

با تداوم خریدها، امروز گاوها برتری خود را به خرس ها نشان دادند. با این حال انتظار می رود که روند صعودی با مقاومت خرس ها در سطح میانگین متحرک نمایی 20 روزه (37925 دلار) رو به رو شود. درصورتی که قیمت از این میانگین نزول کند، این موضوع بیانگر منفی بودن احساس بازار خواهد بود. روند بعدی نزولی بیت کوین با کاهش قیمت به زیر محدوده حمایتی 31000 – 28000 دلار شروع خواهد شد.

چنین کاهشی در سقوط به 20000 دلار را به روی بیت کوین باز خواهد کرد. با این حال، واگرایی مثبت شاخص RSI نشان می دهد که سیر نزولی در حال ضعیف شدن است. اولین نشان از قدرت گرفتن بیت کوین بسته شدن بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه خواهد بود. در این حالت بیت کوین می تواند تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (45896 دلار) صعود کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم بار دیگر از خط مقاومت مثلث متقارن در 7 ژوئن نزول کرد که نشان دهنده دفاع خرس ها از محدوده بین خط مقاومت و میانگین متحرک ساده 50 روزه (2927 دلار) است.

نمودار اتریوم

با این حال، دم بلند کندل استیک نشان می دهد که گاوها در حال خرید در سطوح پایین هستند. با صعود اتریوم به خط حمایت مثلث متقارن،‌ احتمالا این آلت کوین در روزهای آتی در مثلث باقی بماند. عبور یا نزول از مثلث تعیین کننده روند حرکتی بعدی اتریوم خواهد بود. برای برتری در مقابل خرس ها، گاوها باید قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده 50 روزه افزایش بدهند. در طرف مقابل، با نزول قیمت به زیر 2079 دلار، خرس ها قدرت را به چنگ خواهند گرفت.

تحلیل ریپل (XRP)

در تاریخ 7 ژوئن ریپل به زیر حمایت 0.88 دلار نزول کرد که نشان دهنده افزایش عرضه نسبت به تقاضا است. با این حال دم بلند کندل استیک در 8 ژوئن نشان دهنده دفاع گاوها از محدوده حمایتی 0.75 – 0.65 دلاری است.

نمودار XRP

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.99 دلار) نزولی شده و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری نسبی خرس ها است.  احتمال می رود که گاوها با مقاومت خرس ها در میانگین متحرک نمایی 20 روزه مواجه شوند. اگر ریپل از این میانگین عبور نکند، احتمال نزول به زیر محدوده حمایتی افزایش خواهد یافت. در این شرایط احتمال نزول تا 0.45 و 0.39 دلار افزایش خواهد یافت. اما با عبور قیمت از 1.10 دلار، می توان گفت که گاوها قدرت را به دست گرفته اند.

تحلیل کاردانو (ADA)

در 8 ژوئن کاردانو به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه (1.57 دلار) نزول کرد اما خرس ها موفق به استفاده از این فرصت نشدند. دم بلند کندل استیک حاکی از افزایش خرید گاوها در سطوح پایین در 8 و 9 ژوئن است.

نمودار کاردانو

مسطح بودن میانگین های متحرک و قرار داشتن شاخص RSI زیر نقطه میانی بیانگر برابری عرضه و تقاضا است. درصورتی که ADA به زیر خط روند نزول کند، این آلت کوین ممکن است به 1.24 و سپس 1 دلار سقوط کند. اما با عبور قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1.64 دلار) کاردانو ممکن است تا مقاومت 1.94 دلار صعود کند. با بسته شدن قیمت بالای این مقاومت، این رمزارز می تواند تا رکورد 2.47 دلاری خود صعود کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx