تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین عدم موفقیت بیت کوین در حفظ قیمت خود و در پی ریزش مقطعی اش به زیر 13 هزار دلار، آلت کوین ها نیز با ریزش مواجه شدند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل اتریوم (ETH) در 26 اکتبر اتریوم توانست از میانگین […]

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

عدم موفقیت بیت کوین در حفظ قیمت خود و در پی ریزش مقطعی اش به زیر 13 هزار دلار، آلت کوین ها نیز با ریزش مواجه شدند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در 26 اکتبر اتریوم توانست از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (385 دلار) عبور کند اما گاوها موفق به حفظ قیمت ها در روز بعد نشدند و خرس ها شروع به فروش کردند. این مسئله باعث شده است اتریوم به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه سقوط کند.

نمودار روزانه اتریوم

درصورتی که خرس ها موفق به حفظ قیمت ها زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه شوند، اتریوم زیر خط روند صعودی قرار خواهد گرفت. در صورت تداوم روند نزولی این رمزارز ممکن است تا سطح حمایتی 333 دلاری و سپس به 308 دلار سقوط کند. اما درصورتی که قیمت های کنونی افزایش یابند و بالای بازه مقاومتی 400 – 420 دلاری گیرد،‌ گاوها کنترل را به دست خواهند گرفت. درصورت عبور از سطح 420 دلاری، اتریوم ممکن است تا 450 دلار و سپس 488 دلار صعود کند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در 27 اکتبر، بایننس کوین از سد مقاومتی 32 دلاری عبور کرد اما موفق به حفظ قیمت خود نشد. این مسئله نشان می دهد که خرس ها از بازه 32 – 33.3 دلاری دفاع کرده اند.

نمودار روزانه بایننس کوین

عدم موفقیت گاوها در نگهداری قیمت ها در 32 دلار باعث شد تریدرها برای کسب سود دست به فروش بزنند. درصورتی که خرس ها قیمت ها را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (29.9 دلار) کاهش دهند، بایننس کوین احتمالا به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه (28.2 دلار) سقوط خواهد کرد.

با این وجود میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبتی قرار دارد. بنابراین انتظار می رود که گاوها در سطوح قیمتی پایین خرید کنند و روند صعودی شود و قیمت بایننس کوین تا سطح 33.3 افزایش یابد. اما درصورتی که خرس ها قیمت ها را به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه کاهش دهند، این رمزارز ممکن است با تداوم روند نزولی به سطوح قیمتی 26 و سپس 22 دلاری برسد.

تحلیل پولکادات (DOT)

در 26 اکتبر گاوها قیمت پولکادات را به بالای سد مقاومتی 4.6 دلاری افزایش دادند. این حرکت گاوها با مقاومت شدید خرس ها در بازه مقاومتی 5 دلاری در تاریخ 27 اکتبر روبه رو شد.

نمودار روزانه پولکادات

عدم موفقیت گاوها در حفظ قیمت ها بالای 4.6 دلار باعث ریزش قیمت ها شده است. درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی افزایش یابد، گاوها بار دیگر برای رسیدن به سطح 5 دلاری و عبور از سد مقاومتی پیش رو 5.5 دلاری تلاش خواهند کرد. اما درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها شوند، پولکادات ممکن است تا 3.5 دلار سقوط کند.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در 26 اکتبر گاوها موفق شدند قیمت لایت کوین را به سطح 54.9 دلاری افزایش بدهند. با اینکه روز گذشته گاوها موفق به افزایش قیمت ها به 60 دلار شدند، اما در حفظ قیمت ها موفق نبودند. این مسئله باعث شد تریدرهای کوتاه مدت دست به فروش بزنند و قیمت ها را کاهش بدهند.

نمودار روزانه لایت کوین

در صورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر بازه 54.9 دلاری شوند، سقوط لایت کوین ممکن است تا سطوح 53.2 و بعد به 51 دلاری ادامه یابد. اما در صورتی که قیمت ها از سطح 54.9 دلار افزایش یابد، لایت کوین در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت. درصورتی که این آلت کوین موفق به حفظ قیمت ها بالای بازه 60 دلاری شود، روند صعودی شروع خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx