تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، و بایننس کوین

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، و بایننس کوین با منفی شدن بازار، در حال حاضر گاوها در تلاش هستند که کنترل بازار را از خرس ها پس بگیرند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل بیت کوین (BTC) رشد صعودی اخیر بیت کوین باعث شده که شاخص RSI به دلیل […]

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، و بایننس کوین

با منفی شدن بازار، در حال حاضر گاوها در تلاش هستند که کنترل بازار را از خرس ها پس بگیرند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

رشد صعودی اخیر بیت کوین باعث شده که شاخص RSI به دلیل هجوم خریداران برای خرید این ارز دیجیتال در محدوده اشباع خرید قرار گیرد. معمولا بعد از چنین اتفاقی، اصلاح رخ می دهد، مسئله ای که امروز شاهدش هستیم.

نمودار روزانه بیت کوین

وضعیت شکل گرفته در نمودار نشان می دهد که گاوها به هنگام کاهش قیمت، حجم خرید را افزایش داده و موجب حفظ دیدگاه صعودی بازار شده اند. به نظر می رسد که در روزهای آتی بیت کوین در بازه 34786 – 26000 دلاری قرار گیرد. هرچند، درصورتی که حجم فروش افزایش یابد و قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (26737 دلار) سقوط کند، بیت کوین می تواند تا میانگین متحرک نمایی 50 روزه (21578 دلار) نزول کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

در سوم ژانویه اتریوم به راحتی از بازه 800 دلاری عبور کرد و به سد مقاومتی 840.9 دلاری پیش روی خود رسید. این مسئله نشان دهنده میزان حجم خرید توسط گاوها بوده است. این روند صعودی ادامه داشت و اتریوم موفق شد حتی تا 1156.4 دلار پیش روی کند.

نمودار روزانه اتریوم

درصورتی که گاوها قیمت این آلت کوین را بالای بازه هزار دلاری نگه دارند، اتریوم می تواند تا 1260 و 1420 دلار صعود کند. اما وضعیت نمودار حاکی از قصد فروش برای کسب سود است. انتظار می رود که در روزهای آتی، اتریوم در بازه مشخصی قرار بگیرد. درصورتی که اتریوم به زیر 840.9 دلار سقوط نکند، این موضوع نشان خواهد داد که تریدرها به دنبال فروش نیستند.

در این صورت احتمال می رود که گاوها برای تداوم روند صعودی تلاش کنند. اما درصورت سقوط اتریوم به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (731 دلار) روند نزولی خواهد شد.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در 2 ژانویه لایت کوین از بازه 124.1 دلاری روند صعودی خود را آغاز کرد. این رمزارز موفق شد که به اولین هدف خود یعنی 160 دلار برسد و حتی تا 173.3 دلار پیش روی کند. اما با رسیدن به این سطح، برخی از تریدرها به جهت کسب سود دست به فروش زدند.

نمودار روزانه لایت کوین

نکته مثبت افزایش حجم خرید توسط گاوها به هنگام کاهش قیمت تا 140 دلار است. این مسئله نشان می دهد که همچنان دیدگاه بازار صعودی است. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان می دهند گاوها همچنان دست برتر را دارند. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت لایت کوین از 173.3 دلار بشوند، این ارز ممکن است تا 184.7 دلار صعود کند. اولین نشانه از ضعف این ارز سقوط به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (122.9 دلار) خواهد بود.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین ریزش نسبتا تندی را از بازه 43.2 دلاری شاهد بود، که نشان دهنده فروش به قصد کسب سود توسط برخی از تریدرها است. با این وجود، میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد روند صعودی ادامه خواهد داشت.

نمودار روزانه بایننس کوین

درصورتی که قیمت این ارز بالای 35 دلار حفظ شود، این موضوع نشان خواهد داد که گاوها حجم خرید را افزایش داده اند. با افزایش حجم خرید گاوها برای صعود تا هدف خود یعنی بازه 50 دلاری تلاش خواهند کرد. اما برخلاف این نظریه، در صورتی که بایننس کوین به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه نزول کند، این مسئله حاکی از ضعف روند حرکتی و عدم خرید گاوها به هنگام کاهش قیمت ها خواهد بود. درصورت تداوم روند نزولی، بایننس کوین ممکن است تا 32 دلار نزول کند و در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار بگیرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx