تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس بیت کوین و برخی از آلت کوین ها موفق شده اند روند صعودی به خود بگیرند و انتظار می رود که تا پایان هفته این روند استمرار داشته باشد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل بیت کوین (BTC) در 8 اکتبر، […]

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس

بیت کوین و برخی از آلت کوین ها موفق شده اند روند صعودی به خود بگیرند و انتظار می رود که تا پایان هفته این روند استمرار داشته باشد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در 8 اکتبر، بیت کوین از سطح مثلث متقارن و میانگین متحرک ساده 50 روزه (10855 دلاری) عبور کرد. این مسئله نشان از حل شدن مشکل عدم قاطعیت بین خرس ها و گاوها و آغاز روند صعودی است.

نمودار روزانه بیت کوین

در صورتی که خریداران یک روز دیگر موفق به حفظ قیمت ها در بالای مثلث شوند، این روند صعودی معتبر خواهد بود و حرکت به سمت هدف 12434 دلاری می تواند آغاز شود. به نظر نمی رسد که خرس ها به همین راحتی تسلیم گاوها شوند. تریدرها بر این عقیده هستند که مقاومت شدیدی در سطوح قیمتی 11178 و 12000 دلاری رخ دهد. اما نمودارها و شاخص ها حاکی از برتری گاوها در بازار است. میانگین متحرک نمایی 20 روزه (10744 دلاری) رو به افزایش بوده است. شاخص RSI نیز در منطقه مثبت قرار گرفته است.

اما در صورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر متحرک نمایی 20 روزه شوند، نقشه های گاوها خراب خواهد شد. در صورت موفقیت گاوها، این روند صعودی کنونی به عنوان دام گاوی محسوب خواهد شد.

تحلیل ریپل (XRP)

صعود از سطح میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.24 دلاری) در سه روز گذشته حاکی از تغییر روند از فروش به خرید در سطوح قیمتی پایین بوده است. در صورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها به سطح 0.26 دلاری شوند، این روند صعودی ادامه دار خواهد بود.

با تداوم روند صعودی هدف بعدی ریپل رسیدن به سطح 0.3 دلاری خواهد بود. میانگین متحرک نمایی 20 روزه رو به افزایش است و شاخص RSI نیز در محدوده مثبت قرار دارد. مثبت بودن شاخص ها و میانگین ها حاکی از میسر شدن این هدف هستند. اما در صورتی که قیمت ها از 0.26 دلار ریزش پیدا کنند، در چند روز آتی شاهد معامله این رمزارز در بازه فشرده ای خواهیم بود. اگر خرس ها موفق به کاهش قیمت ها تا 0.21 دلار شوند، این ارز روند نزولی به خود خواهد گرفت.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در تاریخ 8 اکتبر، بیت کوین کش موفق به صعود از سطح میانگین نمایی 20 روزه (226 دلاری) شد. حالا گاوها در تلاش برای افزایش قیمت ها به بالای سطح مقاومتی 242 دلاری هستند.

میانگین متحرک نمایی 20 روزه رو به افزایش است و شاخص RSI نیز در محدوده مثبت قرار دارد. مثبت بودن شاخص ها و میانگین ها حاکی از تلاش گاوها برای بازگشت به روزهای خوب این رمزارز است. درصورتی که ریپل موفق به صعود از سطح 242 دلاری شود، روند صعودی تا قیمت 280 دلار می تواند تداوم داشته باشد. اما برعکس، در صورتی که قیمت ها به زیر متحرک نمایی 20 روزه ریزش پیدا کنند، در چند روز آتی معاملات در بازه فشرده ای انجام خواهند شد. و درصورت سقوط به زیر 200 دلار، روند منفی شروع خواهد شد.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین نیز مانند سایر ارزهایی که در این تحلیل به آنها پرداختیم، روند صعودی به خود گرفته است. با نگاه به نمودار زیر و بررسی فعالیت ها در تاریخ های 7 و 8 اکتبر می توان متوجه شد که گاوها در سطوح پایین مشغول خریداری این رمزارز بوده اند. با شکل گرفتن مثلث متقارن در نمودار می توان انتظار تداوم روند کنونی را داشت.

مثبت بودن شاخص ها و میانگین ها تداوم روند صعودی را تایید می کنند. در صورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها به بالای مثلث شوند، صعود تا 33.3 دلار ممکن خواهد بود. اما در صورتی که قیمت ها از خط مقاومتی و به زیر مثلث پایین بیاد، سقوط تا 22 دلار دور از ذهن نخواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx