تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک بیت کوین و برخی از آلت کوین ها موفق شده اند که بازگشت خوبی از سطوح پایین خود داشته باشند. این مسئله نشان می دهد که در سطوح پایین تقاضا به میزان خوبی وجود دارد. تحلیل بیت کوین (BTC) در 6 و 7 […]

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

بیت کوین و برخی از آلت کوین ها موفق شده اند که بازگشت خوبی از سطوح پایین خود داشته باشند. این مسئله نشان می دهد که در سطوح پایین تقاضا به میزان خوبی وجود دارد.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در 6 و 7 دسامبر، بیت کوین بار دیگر موفق به عبور از بازه مقاومتی 19500 دلاری نشد. این مسئله ممکن است باعث فروش به قصد کسب سود بین تریدرهای کوتاه مدت شده باشد. در نتیجه فروش تریدرها، این ارز دیجیتال به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (18314 دلار) نزول کرد.

نمودار روزانه بیت کوین

نمودار روزانه بیت کوین

با این وجود نزول قیمتی بیت کوین باعث ترس بین تریدرها نشد و گاوها با کاهش یافتن قیمت ها به خرید خود ادامه دادند. این موضوع نشانه خوبی است و به این معنی است که دیدگاه نسبت به این ارز دیجیتال همچنان مثبت است. حالا گاوها برای افزایش قیمت به بالای سد مقاومتی 19500 تلاش خواهند کرد. درصورتی که قیمت بیت کوین بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه حفظ نشود و یا از 19500 دلار عبور نکند، موج دیگری از فروش ممکن است ایجاد شود. درصورتی که خرس ها قیمت را به زیر 17650 دلار کاهش بدهند، بیت کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (16314 دلار) سقوط کند.

میانگین متحرک نمایی 20 روزه مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهند این ارز دیجیتال در روزهای آتی در بازه فشرده ای معامله خواهد شد.سقوط به زیر 16191 دلار نشان خواهد داد که خرس ها دست بالا را دارند، درحالی که عبور قیمت از 19500 دلار نشان دهنده تسلط گاوها خواهد بود.

تحلیل ریپل (XRP)

با اینکه گاوها شروع به خرید بالای خط روند نزولی در 6 دسامبر کردند، اما در سطوح قیمتی بالا تقاضا به شدت ناکافی بود. عدم تقاضا باعث پایین کشیدن ریپل به زیر خط روند نزولی و میانگین متحرک نمایی 20 روزه  (0.54 دلار) در شد.

نمودار روزانه ریپل

امروز گاوها با افزایش خرید در سطوح پایین موفق به افزایش قیمت ریپل به سطح حمایتی 0.50 دلاری شدند. هم اکنون گاوها در تلاش هستند که قیمت ریپل را بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه حفظ کنند. درصورتی که موفق شوند، این ارز دیجیتال در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت.

میانگین متحرک نمایی 20 روزه مسطح شده و شاخص RSI بالای نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده توازن بین عرضه و تقاضا هستند.با صعود از بازه 0.67 دلاری، شرایط به نفع گاوها تغییر خواهد کرد اما سقوط به زیر 0.50 دلار نشان دهنده دست بالا خرس ها خواهد بود.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

بعد از باقی ماندن بالای 280 دلار، بیت کوین کش در 8 دسامبر به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه (271 دلار) سقوط کرد. میانگین متحرک نمایی 20 روزه (281 دلار) شیب نزولی گرفته و شاخص RSI در محدوده منفی قرار گرفته که همگی حاکی از برتری خرس ها هستند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

سطح مقاومتی پیش روی بیت کوین کش بازه 280 دلاری است. درصورتی که قیمت افزایش یابد و این آلت کوین از این بازه عبور کند، می توان انتظار افزایش قیمت ها را تا 300 دلار داشت. اما با کاهش قیمت ها به زیر این بازه مقاومتی، انتظار می رود که این رمزارز بین بازه 231 – 280 دلار در روزهای آتی معامله شود.

در 7 دسامبر، چین لینک به زیر خط روند نزولی و میانگین متحرک ساده 50 روزه (12.67 دلار) سقوط کرد. حالا گاوها در تلاش برای دفاع از خط روند صعودی هستند.

نمودار روزانه چین لینک 

انتظار می رود که گاوها با مقاومت شدید خرس ها در خط روند نزولی رو به رو بشوند. درصورتی که قیمت ها به زیر این بازه مقاومتی نزول کند، می توان انتظار سقوط تا 10 دلار را داشت. چنین نزولی باعث قدرت گرفتن خرس ها خواهد شد. میانگین متحرک نمایی 20 روزه (13.17 دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که حاکی از برتری خرس ها هستند. اما درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت از خط روند نزولی و مقاومت 13.28 دلاری پیش روی خود شوند، شرایط به نفع آنها تغییر خواهد کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx