تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک در روزهای اخیر نوسانان بیت کوین بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر خود قرار داده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل بیت کوین (BTC) در 27 ژانویه بیت کوین سطح میانگین متحرک ساده 50 روزه (30065 دلار) را حفظ […]

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

در روزهای اخیر نوسانان بیت کوین بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر خود قرار داده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در 27 ژانویه بیت کوین سطح میانگین متحرک ساده 50 روزه (30065 دلار) را حفظ کرد و افزایش حجم خرید در سطوح پایین باعث افزایش قیمت این ارز به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (33555 دلار) شد.

نمودار بیت کوین

بیت کوین در 29 ژانویه موفق شد به کانال 38000 دلاری ورود کند و باعث رشد بازار شود. ولی این صعود بسیار کوتاه مدت بود و بیت کوین به سرعت نزول کرد. در حال حاضر گاوها در حال دفاع از میانگین متحرک نمایی 20 روزه هستند. درصورت حفظ قیمت ها و افزایش خرید از سمت گاوها،‌ بیت کوین ممکن است روند صعودی خود را ادامه بدهد.

درصورتی که بیت کوین موفق به عبور از بازه مقاومتی 38 هزار دلاری شود، این ارز ممکن است تا 40 هزار و سپس تا 41959 دلار صعود کند. بالاترین سطح تاریخی بیت کوین ممکن است به عنوان سد مقاومتی مانع پیش روی بیت کوین شود. اما درصورتی که بیت کوین از این مانع نیز عبور کند، مسیر صعودی به سمت 50000 دلار آغاز خواهد شد. اما درصورتی که این ارز به زیر بازه حمایتی بحرانی 28850 دلار نزول کند، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت.

تحلیل ریپل (XRP)

در 27 ژانویه گاوها از بازه حمایتی 0.24 دلاری دفاع کردند و این ارز شاهد رالی در روز بعد بود. این مسئله نشان دهنده خرید در سطوح پایین است. میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.28 دلار) مسطح شده و شاخص RSI زیر نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده کاهش فشار فروش است.

نمودار ریپل

امروز گاوها موفق به افزایش قیمت تا بالای خط روند نزولی شدند اما در حفظ آن موفق نبودند. این مسئله نشان می دهد که تریدرها در سطوح بالا دست به فروش می زنند چون انتظار تداوم روند صعودی را ندارند. درصورت کاهش قیمت از سطوح فعلی ، خرس ها برای شکستن بازه حمایتی 0.24 دلاری تلاش خواهند کرد، درصورت موفقیت، این آلت کوین ممکن است تا 0.17 دلار سقوط کند. اما برعکس، در صورت صعود به بالای خط روند نزولی، ریپل ممکن است تا 0.38 دلار صعود کند.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش موفق شد در تاریخ 28 ژانویه از بازه حمایتی 370 دلاری صعود کند که نشان می دهد گاوها در تلاش برای دفاع از این سطح هستند. این صعود در بازه میانگین متحرک نمایی 20 روزه (437 دلار) با مقاومت خرس ها رو به رو شد.

نمودار بیت کوین کش

درصورتی که این ارز به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه (395 دلار) نزول کند، خرس ها برای نزول این ارز تا بازه های 370 و 353 دلار تلاش خواهند کرد. هرچند که میانگین متحرک نمایی 20 روزه مسطح شده و شاخص RSI زیر نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده توازن بین عرضه و تقاضا است. اما درصورت تداوم روند صعودی و عبور قیمت از بازه میانگین متحرک نمایی 20 روزه، بیت کوین کش ممکن است تا 465 دلار و سپس 515 دلار صعود کند.

در 27 ژانویه گاوها موفق شدند بازه مقاومتی 20.11 دلاری را به بازه حمایتی خود با عبور از این سطح تبدیل کنند. گاوها در تلاش هستند که قیمت را به بالای بالاترین سطح این ارز یعنی 25.78 دلار افزایش بدهند.

نمودار چین لینک 

درصورت موفقیت گاوها می توان انتظار صعود تا 30 دلار را داشت. میانگین های متحرک صعودی هستند . شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. اما در صورت کاهش قیمت چین لینک از سطوح فعلی و نزول به زیر 20.11 دلار، این ارز ممکن است تا 17.77 دلار و سپس میانگین متحرک ساده 50 روزه (16 دلار) نزول کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx