تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین بهبود وضعیت بیت کوین و آلت کوین ها همانطور که انتظار می رفت حاصل شد. اما آیا این رشد قدرت تغییر روند بازار را دارد؟ با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل BTC بیت کوین در 30 می خط روند نزولی را شکست. در حال حاضر گاوها به […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

بهبود وضعیت بیت کوین و آلت کوین ها همانطور که انتظار می رفت حاصل شد. اما آیا این رشد قدرت تغییر روند بازار را دارد؟ با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل BTC

بیت کوین در 30 می خط روند نزولی را شکست. در حال حاضر گاوها به دنبال حفظ قیمت بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (30,562 دلار) هستند. در صورتی که گاوها موفق شوند، این اولین نشانه از ضعیف شدن تسلط خرس ها بر بازار خواهد بود.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

نمودار BTC

اگر قیمت بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه حفظ شود، بیت کوین می تواند تا 32,659 دلار و سپس تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (34,954 دلار) صعود کند. میانگین متحرک نمایی 20 روزه مسطح شده و شاخص RSI به بالای 46 صعود کرده است. این دو شاخص بیانگر تلاش جدی گاوها برای بدست گرفتن کنترل است.

اما برخلاف پیش بینی فوق، کاهش قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه، بیانگر منفی بودن احساس تریدرها خواهد بود. و این موضوع نشان می دهد که تریدرها به هنگام افزایش قیمت بدنبال سیو سود هستند. در این شرایط بار دیگر خرس ها برای پایین کشیدن قیمت به زیر حمایت 28,630 دلار تلاش خواهند کرد. اگر این سطح شکسته شود، روند نزولی ادامه خواهد یافت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx