تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین بیت کوین با پس گرفتن حمایت 20,000 دلار به دنبال بهبود شرایط خود است. در صورتی که این حمایت حفظ شود، می توان انتظار تداوم رشد این ارز دیجیتال را داشت. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل BTC بیت کوین در 18 ژوئن به زیر حمایت بحرانی […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

بیت کوین با پس گرفتن حمایت 20,000 دلار به دنبال بهبود شرایط خود است. در صورتی که این حمایت حفظ شود، می توان انتظار تداوم رشد این ارز دیجیتال را داشت. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل BTC

بیت کوین در 18 ژوئن به زیر حمایت بحرانی 20,111 دلار سقوط کرد. با این حال، همانطور که از دم بلند کندل استیک مشخص است، گاوها در ریزش بازار به خرید ادامه دادند.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

نمودار BTC

در حال حاضر گاوها در تلاش برای افزایش قیمت به بالای سطح 20,111 دلار هستند. در صورتی که موفق به انجام این کار شوند، می توان گفت که سقوط به 17,622 دلار یک تله خرسی بوده است. در این شرایط بیت کوین می تواند تا 23,362 دلار صعود کنند. انتظار می رود که در این سطح گاوها با مقاومت شدید خرس ها رو به رو شوند.

شاخص RSI در محدوده اشباع فروش در چند روز گذشته قرار گرفته است که بیانگر بهبود بازار در کوتاه مدت است. برخلاف دیدگاه فوق، کاهش قیمت از 20,111 دلار دیدگاه صعودی فوق را بی اثر خواهد کرد. در این شرایط می توان گفت که این سطح به مقاومت تبدیل شده است. بدین ترتیب احتمال نزول و سقوط به زیر 17,622 دلار افزایش خواهد یافت. در این شرایط، در صورت تداوم روند نزولی، حمایت بعدی سطح 16,000 دلار خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx