تحلیل چین لینک | بررسی قیمت رمزارز LINK

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

چین لینک (LINK) در چند هفته گذشته در مرحله تثبیت بوده است. این رمزارز بین یک منطقه بحرانی عرضه (قرمز) و تقاضا (سبز) در نوسان بود. تاکنون، منطقه عرضه بالای 7.5 دلار چالشی برای گاوهای چین لینک بوده است. با تحلیل چین لینک با ما همراه شوید. آیا گاوهای LINK می تواند منطقه فشار فروش […]

تحلیل چین لینک

چین لینک (LINK) در چند هفته گذشته در مرحله تثبیت بوده است. این رمزارز بین یک منطقه بحرانی عرضه (قرمز) و تقاضا (سبز) در نوسان بود. تاکنون، منطقه عرضه بالای 7.5 دلار چالشی برای گاوهای چین لینک بوده است. با تحلیل چین لینک با ما همراه شوید.

تحلیل چین لینک
تحلیل چین لینک در نمودار 12 ساعته

همانطور که داده‌های RSI نشان داده است، LINK در نمودار 12 ساعته صعودی بود. به طور مشابه، OBV (حجم در تعادل) افزایش یافته است، که روند صعودی اخیر را تقویت کرد. اما در زمان انتشار مقاله، این شاخص با کاهش مواجه شد اما LINK به منطقه فشار فروش (قرمز) 7.520 دلار و 7.813 دلار رسیده است. این منطقه همچنین یک سطح مقاومت بحرانی در نمودار سه ساعته بوده است. در نتیجه، گاوها ممکن است همچنان برای غلبه بر آن مشکل داشته باشند، به خصوص اگر بیت کوین نتواند سطح 25 هزار دلار را پس بگیرد.

بنابراین، اگر اصلاح قیمت به سمت منطقه تقاضا (سبز) گسترش یابد، خرس‌های LINK می‌توانند از فرصت‌های فروش کوتاه 7.529 دلار یا 7.292 دلار سود ببرند. سطوح 7.003 دلار یا 6.669 دلار نیز می توانند فرصت های خرید ایده آلی باشند، بنابراین فروشندگان می توانند حد سود خود را در این سطوح تنظیم کنند. درصورت شکست منطقه عرضه و بسته شدن کندل بالای این محدوده، گاوها دید واضحی برای هدف قرار دادن ارزش 8 دلاری و سطوح قبل از سقوط FTX یعنی 9 دلار به دست می‌آورند. روند صعودی، سوگیری نزولی ذکر شده برای LINK را باطل می کند.

سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده به منزله مشاوره مالی، سرمایه گذاری، تجاری یا سایر انواع مشاوره نیست و صرفاً نظر نویسنده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx