جک دورسی: بیت کوین بخش بزرگی از آینده توییتر خواهد بود

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

جک دورسی: بیت کوین بخش بزرگی از آینده توییتر خواهد بود جک دورسی، (Jack Dorsey) مدیر عامل توییتر، در صحبت های اخیر خود، از بیت کوین به عنوان بخش بزرگی از آینده این شرکت یاد کرد. وی همچنین گفت که اگر اینترنت دارای یک ارز بومی و جهانی باشد، این شرکت می تواند محصولات خود […]

جک دورسی: بیت کوین بخش بزرگی از آینده توییتر خواهد بود

جک دورسی: بیت کوین بخش بزرگی از آینده توییتر خواهد بود

جک دورسی، (Jack Dorsey) مدیر عامل توییتر، در صحبت های اخیر خود، از بیت کوین به عنوان بخش بزرگی از آینده این شرکت یاد کرد. وی همچنین گفت که اگر اینترنت دارای یک ارز بومی و جهانی باشد، این شرکت می تواند محصولات خود را با سرعت بیشتری گسترش و خدمات خود را در اختیار تک تک افراد کره زمین قرار بدهد.

بیت کوین بخش بزرگی از آینده توییتر

روز پنجشنبه شرکت توییتر گزارش مالی سه ماهه دوم خود را منتشر کرد که فراتر از پیش بینی های تحلیلگران بود. جک دورسی در صحبت های خود گفت که بیت کوین بخش بزرگی از آینده این شرکت خواهد بود. وی گفت:

سه روند در توییتر وجود دارد: هوش مصنوعی، تمرکز زدایی و در نهایت دسترسی اینترنت به یک ارز بومی جهانی در قالب بیت کوین. همه اینها به ما کمک خواهند کرد که کارهای خود را بهتر انجام دهیم و ما قصد داریم در هر یک پیشگام باشیم.

در طی این جلسه تحلیلگر بانک جی پی مورگان چیس (JPMorgan Chase)، داگلس آنموت (Douglass Anmuth)، در خصوص چگونگی بکارگیری بیت کوین در توییتر به ویژه در محصولات جدید این شرکت مانند سوپر فالوز (Super Follows) و اسپیسز (Spaces) سوال پرسید. دورسی در پاسخ گفت:

من در مورد بیت کوین بسیار صحبت کرده ام. من اعتقاد دارم که ما باید بر روی کاربردهای وجود یک ارز بومی برای اینترنت و اینکه بیت کوین بهترین گزینه برای این مهم است، تمرکز کنیم.

وی در ادامه در خصوص تاثیر ارز بومی اینترنت بر محصولات این شرکت افزود:

اگر اینترنت دارای یک ارز بومی و جهانی باشد، ما می توانیم با محصولی مانند سوپر فالوز، کامرس (Commerce)، اشتراک و تیپ جار (Tip Jar) خیلی سریعتر حرکت کنیم و از این رو می توانیم به تک تک افراد روی کره زمین دسترسی داشته باشیم، تا اینکه بخواهیم رویکرد بازار به بازار را پیش بگیریم.

کسب و کار جدید اسکوئر

هفته گذشته، دورسی همچنین اعلام کرده بود که دیگر شرکت او یعنی اسکوئر (Square) در حال توسعه یک کسب و کار جدید مبتنی بر خدمات مالی غیرمتمرکز با استفاده از بیت کوین است.

جک دورسی اخیراً در رویداد بیت کوین موسوم به “The B Word”، در کنار مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک، و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری آرک اینوست (Ark Invest)، کتی وود (Cathie Wood) سخنرانی کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx