صعود تعداد آدرس های استیکینگ کاردانو به اوج جدید

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

صعود تعداد آدرس های استیکینگ کاردانو به اوج جدید داده ها نشان می دهند که تعداد آدرس هایی که کاردانو را استیک کرده اند، با یک افزایش قابل توجه به قله جدیدی صعود کرده است. سرویس تجمیع کننده داده های کاردانو پول تول (Pooltool) نشان می دهد که تعداد آدرس های استیک کننده ADA از […]

صعود تعداد آدرس های استیکینگ کاردانو به اوج جدید

صعود تعداد آدرس های استیکینگ کاردانو به اوج جدید

داده ها نشان می دهند که تعداد آدرس هایی که کاردانو را استیک کرده اند، با یک افزایش قابل توجه به قله جدیدی صعود کرده است.

سرویس تجمیع کننده داده های کاردانو پول تول (Pooltool) نشان می دهد که تعداد آدرس های استیک کننده ADA از رقم 821,000 در 10 سپتامبر به بیش از 942,000 آدرس افزایش یافته است.

داده های پول تول همچنین نشان می دهند که بالغ بر 54 میلیارد دلار ADA در 2,931 استخر فعال استیک شده است. این رقم با 72٪ از عرضه ADA برابر است.

این میزان از کاردانوهای استیک شده نشان می دهد که کامیونیتی این رمزارز نسبت به آینده و چشم انداز ADA تا چه حد خوشبین و مطمئن است.

کاردانو که در هفته های اخیر، عملکرد قیمتی مناسبی نداشت، موفق شد با افزایشی قابل توجه از نظر ارزش بازار از سولانا پیشی بگیرد. با این حال، این رمزارز با ریزش بیت کوین، دچار نزول شد و در حال حاضر در رتبه ششم قرار دارد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx