با صعود چین لینک به بالاترین سطح خود، ارزش این ارز 1300% در یک سال رشد کرد!

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

با صعود چین لینک به بالاترین سطح خود، ارزش این ارز 1300% در یک سال رشد کرد! رمزارز چین لینک (LINK) موفق شد با تداوم روند صعودی در چند وقت گذشته قیمت خود را به 25 دلار افزایش بدهد و به بالاترین سطح تاریخی خود صعود کند. بعد از اینکه LINK موفق شد از بازه […]

با صعود چین لینک به بالاترین سطح خود، ارزش این ارز 1300% در یک سال رشد کرد!

رمزارز چین لینک (LINK) موفق شد با تداوم روند صعودی در چند وقت گذشته قیمت خود را به 25 دلار افزایش بدهد و به بالاترین سطح تاریخی خود صعود کند.

بعد از اینکه LINK موفق شد از بازه های 22 و 23 دلاری عبور کند، این ارز دیجیتال موفق شد وارد بازه 25 دلاری بشود و تا 25.45 دلار صعود کند.

با افزایش قیمت چین لینک حالا ارزش بازار این ارز دیجیتال به بیش از 10 میلیارد دلار افزایش یافته است. و این ارز در رتبه هفتمین رمزارز برتر بازار قرار گرفته است.

بررسی عملکرد قیمتی LINK نشان می دهد که این ارز شاهد نوسانات بسیاری در چند وقت اخیر بوده است. در 21 ژانویه چین لینک موفق شد با صعود به بازه 21 دلاری به بالاترین سطح خود در آن زمان برسد اما در عرض سه ساعت این ارز شاهد کاهشی 20 درصدی در ارزش خود بود.

با اینکه رکورد شکنی های بیت کوین و صعود این ارز به بالاترین سطح خود در چند وقت گذشته باعث شده این ارز در مرکز توجه قرار بگیرد، اما ارزی مانند چین لینک عملکرد بهتری داشته است.

نمودار چین لینک

نمودار LINK

در آغاز سال گذشته میلادی قیمت چین لینک برابر با 1.77 دلار بود. صعود این ارز به بالاترین سطح خود نشان میدهد که این ارز موفق شده قیمت خود را در بازه ای یک ساله 1300٪ افزایش بدهد.

نمودار بیت کوین

نمودار بیت کوین

مانند LINK، بیت کوین نیز روزهای پرنوسانی را سپری کرده است. در چند روز گذشته بیت کوین شاهد اصلاح بود و تا مقطعی این ارز به 28900 دلار که قیمت این ارز در شب سال نو میلادی بود سقوط کرد. با این حال این ارز موفق شده دوباره روند صعودی به خود بگیرد. هم اکنون بیت کوین در بازه 33200 دلاری معامله می شود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx