بهره گیری سازمان فودچین گلوبال از بلاکچین برای پایان دادن به بحران گرسنگی

بهره گیری سازمان فودچین گلوبال از بلاکچین برای پایان دادن به بحران گرسنگی
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 839 نفر

بهره گیری سازمان فودچین گلوبال از بلاکچین برای پایان دادن به بحران گرسنگی

سازمان فودچین گلوبال (FCG) با بهره گیری از فناوری بلاکچین و توکن های NFT قصد دارد با بحران گرسنگی در سطح دنیا مبارزه کند.

این سازمان توسط شان کورز (Shawn Kurz) و به رهبری کودی بوید (Cody Boyd)، مهندس سابق سیستم های نظامی، برای برطرف کردن مشکلات سازمان های خیریه ای سنتی تاسیس شده است.

فودچین گلوبال توکن اختصاصی خود موسوم به FoodChain Global با نماد FOOD را راه اندازی کرده است. و همچنین با استفاده از توکن های NFT، سود حاصله خود را در اختیار بانک های مواد غذایی قرار می دهد.

به گفته کورز هدف این پروژه ورود نسل های جوان برای مبارزه با گرسنگی جهانی است. این سازمان قصد دارد با ارائه مداوم محصولات دیجیتالی توجه نسل هزاره را که در دنیای دیجیتال حضور فعالی دارند، جذب کند. وی در این خصوص گفت:

ما باید با برقراری ارتباط و ارائه محصولات به نسل های آینده به مقابله با بحران جهانی گرسنگی ادامه دهیم. اما در عین حال، محصولات جذاب و تعاملی تولید کنیم.

حضور در دنیای واقعی

به گفته کورز، بسیاری از پروژه‌ های بلاکچین به‌ ویژه میم کوین ‌ها، سهمی در دنیای واقعی ندارند. به همین دلیل، او از جامعه کریپتو درخواست کرده که با عبور از این مسائل سطحی و با بهره گیری از رهبران قوی در کسب‌ و کارها، جنبه خوب این فناوری را به نمایش بگذارند.

لازم به ذکر است که این سازمان توکن های FOOD و NFT مبتنی بر بلاکچین پالیگان و همچنین فروشگاه پوشاک کریپتو راه اندازی کرده و درآمد حاصله را برای تامین غذا به بانک های غذا اهدا کرده است.

کورز خاطر نشان کرد:

بیشتر افرادی که به خیریه ها کمک می ‌کنند، هرگز نمی ‌توانند نحوه خرج شدن کمک های خود را ببینند.

به همین منظور، سازمان فودچین گلوبال امکانی راه اندازی کرده که افرادی که توکن ‌های FOOD را خریداری می‌ کنند، می‌ توانند به راحتی نحوه استفاده از پولشان را از طریق اکسپلورر بلاکچین پالیگان پیگیری کنند.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx