مقصد بعدی شیبا بعد از پامپ 36 درصدی

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

مقصد بعدی شیبا بعد از پامپ 36 درصدی با لیست شدن شیبا در پلتفرم رابین هود این میم کوین شاهد یک پامپ 36 درصدی بود. با این حال، این رمزارز در معرض یک اصلاح 50 درصدی قرار گرفته است.روز گذشته در 12 آپریل ترید SHIB در رابین هود آغاز شد. به دنبال این لیستینگ قیمت […]

مقصد بعدی شیبا بعد از پامپ 36 درصدی

مقصد بعدی شیبا بعد از پامپ 36 درصدی

با لیست شدن شیبا در پلتفرم رابین هود این میم کوین شاهد یک پامپ 36 درصدی بود. با این حال، این رمزارز در معرض یک اصلاح 50 درصدی قرار گرفته است.روز گذشته در 12 آپریل ترید SHIB در رابین هود آغاز شد. به دنبال این لیستینگ قیمت SHIB با بیش از 35٪ افزایش با صعود به 0.00003 دلار، به بالاترین سطح خود در 2 ماه اخیر رسید.

مقصد بعدی شیبا بعد از پامپ 36 درصدی

نمودار SHIB

مقصد بعدی SHIB

داده ها نشان می دهند که قبل از این پامپ، شیبا شاهد یک دوره انباشت قدرتمند بوده است که در رشد قیمت این میم کوین تاثیرگذار بوده است.IntoTheBlock اعلام کرده که هولدرهایی که بالغ بر 1 سال اقدام به نگهداری شیبا کرده اند، در 30 روز گذشته به ذخایر خود افزوده اند. در حال حاضر این هولدرها بیش از 2.82٪ از عرضه در گردش SHIB را در اختیار دارند.

با این حال، از دیدگاه تکنیکال، شیبا در تداوم الگوی نزولی خود با تهدید رو به رو شده است.نکته حائز اهمیت قرار گرفتن شیبا در الگوی مثلث متقارن از اواخر دسامبر 2021 است. این الگو بعد از سقوط 70 درصدی این میم کوین از اوج 0.00008894 دلاری خود در اکتبر 2021 شکل گرفته است.

به عنوان یک قانون کلی تکنیکال، SHIB اکنون باید برای تداوم روند نزولی خود به زیر مثلث نزول کند.

مقصد بعدی شیبا بعد از پامپ 36 درصدی

نمودار SHIB

در صورتی که این الگو اجرایی شود، شیبا ممکن است با نزول به زیر 0.000012 دلار از قیمت ثبت شده روز گذشته خود 50٪ فاصله بگیرد.

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx