همکاری بزرگترین بانک کلمبیا با جمینای برای ترید کریپتو

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

همکاری بزرگترین بانک کلمبیا با جمینای برای ترید کریپتو صرافی امریکایی جمینای (Gemini) اعلام کرده با همکاری با بزرگترین بانک کلمبیا قصد دارد تجارت خود را به امریکای لاتین گسترش بدهد. گفته می شود که این مشارکت در تاریخ 14 دسامبر اجرا خواهد شد. از این طریق، مشتریان بانک بانکلومبیا (Bancolombia) امکان ترید رمزارزهای بیت […]

همکاری بزرگترین بانک کلمبیا با جمینای برای ترید کریپتو

همکاری بزرگترین بانک کلمبیا با جمینای برای ترید کریپتو

صرافی امریکایی جمینای (Gemini) اعلام کرده با همکاری با بزرگترین بانک کلمبیا قصد دارد تجارت خود را به امریکای لاتین گسترش بدهد.

گفته می شود که این مشارکت در تاریخ 14 دسامبر اجرا خواهد شد. از این طریق، مشتریان بانک بانکلومبیا (Bancolombia) امکان ترید رمزارزهای بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش را خواهند داشت.

در چارچوب این همکاری، کاربران می ‌توانند مستقیماً با استفاده از حساب‌ های بانکی خود در بانک بانکولمبیا از صرافی جمینای ارزهای دیجیتال فوق را خریداری کنند.

در بیانیه رسمی خود، صرافی جمینای در خصوص این همکاری گفت:

ما معتقدیم که کریپتو می تواند نقش مهمی در توسعه امریکای لاتین ایفا کند. و از این طریق، علاقه به بلاکچین و فناوری های نوآورانه در سراسر این منطقه گسترش یابد.

لازم به ذکر است که صرافی جمینای در حال حاضر در بیش از 60 کشور از جمله آرژانتین، برزیل، شیلی، السالوادور، پاناما، پرو و اروگوئه در امریکای لاتین حضور دارد.

همچنین بانک بانکلومبیا در کشورهای کلمبیا، پاناما، گواتمالا و السالوادور فعالیت می کند. طبق گزارشی که بانکلومبیا سال گذشته منتشر کرد، این بانک 17.8 میلیون کاربر دارد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx