رشد چشمگیر علاقه به پرداخت با ارزهای دیجیتال

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

رشد چشمگیر علاقه به پرداخت با ارزهای دیجیتال بر اساس نظرسنجی جدید منتشر شده توسط دیلویت، سه چهارم خرده فروشان ایالات متحده قصد دارند تا دو سال آینده پرداخت با ارزهای دیجیتال یا استیبل کوین ها را بپذیرند. این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که بیش از نیمی از خرده فروشان بزرگ با درآمد بالغ […]

رشد چشمگیر علاقه به پرداخت با ارزهای دیجیتال

رشد چشمگیر علاقه به پرداخت با ارزهای دیجیتال

بر اساس نظرسنجی جدید منتشر شده توسط دیلویت، سه چهارم خرده فروشان ایالات متحده قصد دارند تا دو سال آینده پرداخت با ارزهای دیجیتال یا استیبل کوین ها را بپذیرند.

این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که بیش از نیمی از خرده فروشان بزرگ با درآمد بالغ بر 500 میلیون دلار در حال حاضر حداقل یک میلیون دلار را برای ساخت زیرساخت های مورد نیاز برای تحقق این مهم هزینه می کنند.

در حدود 85 درصد از بازرگانان مورد بررسی پیش‌ بینی کرده اند که تا پنج سال آینده پرداخت‌ با ارزهای دیجیتال در صنایع آنها امری رایج خواهد بود.

لازم به ذکر است که این نظرسنجی از 2000 مدیر ارشد در کسب و کارهای مختلف در بازه زمانی 3 تا 16 دسامبر 2021 انجام شده است. این مدیران از صنایع لوازم آرایشی، کالاهای دیجیتال، الکترونیک، مد، غذا و نوشیدنی، خانه و باغ، خدمات و حمل و نقل انتخاب شده اند.

همچنین شرکت‌ های کوچک تا متوسط نیز وارد این حوزه شده اند. 73 درصد از کسب و کارهای خرد با درآمدی بین 10 تا 100 میلیون دلار، بین 100,000 تا 1 میلیون دلار برای آماده سازی زیرساخت ‌های مورد نیاز سرمایه‌ گذاری می ‌کنند.

رشد چشمگیر علاقه به پرداخت با ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در پرداخت کریپتو

64 درصد از بازرگانان اعلام کرده اند که مشتریان آنها علاقه زیادی به استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت دارند. تقریباً 83 درصد از خرده فروشان انتظار دارند که میزان علاقه به این مهم در سال 2022 افزایش قابل توجهی داشته باشد.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx