چه آلت کوین هایی بخریم؟

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

چه آلت کوین هایی بخریم؟ سقوط شدید بهای ارزهای دیجیتال فرصت خوبی برای ورود به بازار ایجاد کرده است. در این شرایط انتخاب های مناسب همراه با دیدگاه بلند مدت می توانند در بازدهی سرمایه گذاری ما به شدت تاثیرگذار باشند. مایکل ون ده پوپه، تحلیلگر و تریدر نام آشنای بازار،‌ چندین پروژه را معرفی […]

چه آلت کوین هایی بخریم؟

چه آلت کوین هایی بخریم؟

سقوط شدید بهای ارزهای دیجیتال فرصت خوبی برای ورود به بازار ایجاد کرده است. در این شرایط انتخاب های مناسب همراه با دیدگاه بلند مدت می توانند در بازدهی سرمایه گذاری ما به شدت تاثیرگذار باشند.

مایکل ون ده پوپه، تحلیلگر و تریدر نام آشنای بازار،‌ چندین پروژه را معرفی کرده است که از دیدگاه وی می توانند انتخاب های بسیار مناسبی باشند.

از نظر او پلتفرم های قرارداد هوشمند اتریوم، کاردانو، آوالانچ، فانتوم و راهکار مقیاس پذیری پالیگان می توانند رشدهای بسیار خوبی داشته باشند. وی در این خصوص گفت:

من تقریبا 1.1 میلیون FTM را در بازه 0.21 – 0.22 دلار به ارزش تقریبی 245,000 دلار خریده ام. همچنین موقعیت های لانگ در اتریوم، کاردانو، پالیگان و آوالانچ به ارزش 650,000 دلار دارم. آماده فروش در سودهای 30 الی 150 درصدی هستم.

وی همچنین تاکید کرد که در صورت نزول فانتوم به زیر 0.175 دلار، از پوزیشن خود خارج خواهد شد. لازم به ذکر است که در حال حاضر فانتوم در سطح 0.239 دلار ترید می شود.

وی همچنین از نزول اتریوم به زیر بازه 1,000 دلار به عنوان یک فرصت طلایی یاد کرد و گفت:

اتریوم سه رقمی فرصتی است که فقط یک بار در زندگی تکرار می شود.

چه آلت کوین هایی بخریم؟

نمودار FET

علاوه بر آلت کوین های فوق، ون ده پوپه نموداری از FET منتشر کرد و گفت که خود نمودار گویای همه چیز است.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx