کاهش 10 درصدی ارزش پرایوسی کوین ها (Privacy Coin) با انتشار بیانیه صرافی بیترکس

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

کاهش 10 درصدی ارزش پرایوسی کوین ها (Privacy Coin) با انتشار بیانیه صرافی بیترکس بیانیه امروز صرافی بیترکس (Bittrex) درخصوص عدم پشتیبانی از پرایوسی کوین ها (Privacy Coin) به بازار این ارزهای دیجیتال صدمه زد. در بیانیه خود صرافی بیترکس اعلام کرد که پرایوسی کوین های XMR، ZEC و DASH را روز جمعه 15 ژانویه […]

کاهش 10 درصدی ارزش پرایوسی کوین ها (Privacy Coin) با انتشار بیانیه صرافی بیترکس

بیانیه امروز صرافی بیترکس (Bittrex) درخصوص عدم پشتیبانی از پرایوسی کوین ها (Privacy Coin) به بازار این ارزهای دیجیتال صدمه زد.

در بیانیه خود صرافی بیترکس اعلام کرد که پرایوسی کوین های XMR، ZEC و DASH را روز جمعه 15 ژانویه از لیست ارزهای خود حذف کرد. اما این صرافی دلیل این کار خود را توضیح نداد.

براساس گزارش کوین گکو (Coin Gecko)، با انتشار بیانیه صرافی بیترکس که به طور ناگهانی انجام شد، پرایوسی کوین هایی مانند مونرو (XMR) در حدود 12.4٪، زد کش (ZEC) در حدود 9.5٪ و دش (DASH) تقریبا 8.7٪ شاهد کاهش در ارزش خود بودند.

نمودار ZEC

نمودار ZEC

صرافی بیترکس اعلام کرد که تصمیم به حذف جفت ارزهای زیر گرفته است:

BTC-XMR, ETH-XMR, USDT-XMR, BTC-ZEC, ETH-ZEC, USDT-ZEC, USD-ZEC, BTC-DASH, ETH-DASH, USDT-DASH, USD-DASH

 

نمودار XMR

نمودار XMR

چندین صرافی از جمله صرافی آمریکایی شیپ شیفت (Shape Shift)، صرافی کره ای بیت ثام (Bithumb) و صرافی هلندی لایت بیت (LiteBit) اعلام کردند که به دلیل نگرانی دولت ها در خصوص پولشویی، پرایوسی کوین ها را حذف کرده یا از لیست کردن آنها خودداری کرده اند.

نمودار DASH

نمودار DASH

صرافی بیترکس در سیاتل آمریکا مستقر است، در سال 2014 تاسیس شد. این صرافی از 327 ارز و 640 جفت ارز در مجموع پشتیبانی می کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx