استفاده از پرایوسی کوین ها در کره جنوبی از سال بعد ممنوع خواهد شد

استفاده از پرایوسی کوین ها در صرافی های کره جنوبی از سال بعد ممنوع خواهد شد
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2271 نفر

استفاده از پرایوسی کوین ها در کره جنوبی از سال بعد ممنوع خواهد شد

طبق اطلاعیه ای که اوایل ماه نوامبر منتشر شد، کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی با هیچ دارایی دیجیتالی بخصوص پرایوسی کوین ها که باعث ایجاد ریسک هایی مانند پولشویی شود کار نخواهد کرد.

این بیانیه به عنوان بخشی از دستورالعمل های قانون ویژه پرداخت در کره جنوبی منتشر شده است که جنبه حقوقی دارایی های دیجیتال را در این کشور بررسی می کند.

در این دستورالعمل ها به پرایوسی کوین ها یا به اصطلاح “دارک کوین ها” توجه ویژه ای شده است. ردیابی سوابق معاملاتی دارک کوین ها امر بسیار دشواری است، به همین دلیل این دستورالعمل می تواند در استفاده از پرایوسی کوین هایی مانند Monero و Dash تأثیر بگذارد.

انتظار می رود که اصلاحات مربوط به قانون ویژه پرداخت در کره جنوبی در ماه مارس سال آینده اجرا شود. لایحه مربوط به ارزهای دیجیتال، صرافی های این کشور را ملزم می کند که سیاست های کارآمدتری در قبال احراز هویت کاربران و مقابله با پولشویی اتخاذ کنند. علاوه بر این، از صرافی ها خواسته شده که ظرف شش ماه خود را با این قانون سازگار کنند. علاوه بر این، ارائه دهندگان خدمات دارایی های دیجیتال ملزم به دانستن نام واقعی مشتریان خود و استفاده نکردن از پرایوسی کوین ها شده اند.

در همین راستا و با توجه به مقررات فعلی در خصوص پرایوسی کوین ها که در سطح جهان وضع شده اند، بسیاری از افراد در کشور کره جنوبی از استفاده از این نوع دارایی دیجیتال اجتناب می کنند.

صرافی OKEx نیز در سپتامبر سال گذشته در راستای پیروی از دستورالعمل های تنظیم شده توسط گروه ویژه اقدام مالی، رمزارزهایی مانندZcash  و Dash را از پلتفرم خود حذف کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx