کریم باقری به دنیای توکن های NFT ورود کرد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

کریم باقری به دنیای توکن های NFT ورود کرد کریم باقری، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، قصد دارد یک مجموعه توکن NFT عرضه کند. توکن‌ های این مجموعه حاوی لحظات ماندگار مربوط به دوران حرفه ‌ای او در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس خواهد بود. کریم باقری این خبر را با […]

کریم باقری به دنیای توکن های NFT ورود کرد

کریم باقری به دنیای توکن های NFT ورود کرد

کریم باقری، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، قصد دارد یک مجموعه توکن NFT عرضه کند. توکن‌ های این مجموعه حاوی لحظات ماندگار مربوط به دوران حرفه ‌ای او در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

کریم باقری این خبر را با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد. وی در این خصوص نوشت:

آنچه از دیرباز باعث خلق لحظات ماندگار دوران حرفه‌ ای من در باشگاه پرسپولیس و تیم ملی گشته حضور طرفداران و هواداران وفادار و پرشوری است که همواره در این مسیر حضور داشته و من را همراهی کرده ‌اند. با ظهور و پیشرفت فناوری‌ های نوین در دنیا به ‌خصوص در حوزه بلاکچین و توکن ‌های غیرمثلی (NFT)، تصمیم گرفتیم تا برای نخستین بار در ایران در حوزه ورزش، مالکیت معنوی این لحظات ماندگار و تاریخی را در قالب مجموعه ‌ای با ارزش در دنیای دیجیتال به ثبت رسانده و با هواداران به اشتراک بگذاریم.

تا به این لحظه، جزییات بیشتری در خصوص نحوه فروش پلتفرم عرضه این مجموعه منتشر نشده است. اما در میان هشتگ ‌های ثبت شده نام بازارهای اوپن‌سی (Opensea) و فاندیشن (Foundation) به چشم می ‌خورد.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx