مارک یوسکو:سناریویی که بازار رمزارزها در 12 ماه آینده با آن مواجه است

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

مارک یوسکو:سناریویی که بازار رمزارزها در 12 ماه آینده با آن مواجه است مارک یوسکو، مدیر بخش مدیریت سرمایه مورگان کریک، چهار رمزارز را نام برد که معتقد است می توانند در برابر رکود بازار مقاومت کنند. رمزارزهای مقاوم در بازار خرسی طبق گزارش Business Insider، یوسکو می‌گوید که توکن‌های بومی بلاک چین‌های سولانا  (SOL)، […]

مارک یوسکو:سناریویی که بازار رمزارزها در 12 ماه آینده با آن مواجه است

مارک یوسکو:سناریویی که بازار رمزارزها در 12 ماه آینده با آن مواجه است

مارک یوسکو، مدیر بخش مدیریت سرمایه مورگان کریک، چهار رمزارز را نام برد که معتقد است می توانند در برابر رکود بازار مقاومت کنند.

رمزارزهای مقاوم در بازار خرسی

طبق گزارش Business Insider، یوسکو می‌گوید که توکن‌های بومی بلاک چین‌های سولانا  (SOL)، آوالانچ  (AVAX)، کازماس (ATOM) و پولکادات  (DOT) از جمله رمزارزهایی هستند که می‌توانند در بازار نزولی زنده بمانند.

در مورد سولانا، بنیانگذار مورگان کریک می گوید که هفتمین بلاک چین بزرگ از نظر ارزش بازار یک «پروتکل عالی» است.

احتمالاً همچنان نوسانات احتمالی در قیمت این رمزارز وجود دارد. اما در طولانی مدت، من فکر می کنم که این یک پروتکل عالی است.

مشاهده بازار خرسی تا قبل از هاوینگ

علی رغم نظر بسیاری از تحلیلگران در رابطه با روند صعودی و نزولی بازار، به گفته یوسکو، ارزهای دیجیتال تا 12 ماه آینده در بازار نزولی قرار خواهند داشت تا اینکه رویداد بعدی هاوینگ بیت کوین شروع شود و بازار را به چرخه صعودی برگرداند.

آنچه می‌بینید این است که رمزارزها قطعاً در یک روند نزولی قرار دارد. برای 12 ماه آینده با مشکل مواجه خواهیم شد و سپس به چرخه صعودی بعدی که توسط رویداد هاوینگ بعدی آغاز می‌شود، برمی‌گردیم.

آخرین رویداد هاوینگ بیت کوین (BTC) در ماه مه سال 2020 رخ داد. انتظار می رود رویداد بعدی در شش ماه اول سال 2024 رخ دهد.

همبستگی بازار سهام و بیت‌کوین

یوسکو همچنین می گوید اگرچه ممکن است در بازه های زمانی کوتاه تر بین بازارسهام و بیت‌کوین همبستگی مشاهده شود اما بیت کوین با سهام در کل ارتباطی ندارد.

به عنوان مثال، از سال گذشته تا به امروز، قیمت بیت‌کوین با کاهش 7.77% همراه بوده است. اما این در حالی است که Nasdaq از سال گذشته تا به امروز 9.89 درصد کاهش یافته است که این ریزش‌ها در پاسخ به اقدامات اخیر فدرال رزرو در رابطه با افزایش نرخ بهره بوده است.

شما نمی توانید همبستگی را در کوتاه مدت محاسبه کنید. فقط داشتن محاسبات ریاضی کافی نیست. و بنابراین بله، درست است که در مواقع استرس، همه همبستگی ها به سمت یک چیز می روند.

وقتی از نزدیک بازار را ببینید، همبستگی بیت کوین با سهام برای دوره های زمانی طولانی 0.15 است. برخی هفته ها، برخی ماه ها، بالاتر می رود، اما در دراز مدت، هنوز 0.15 و برای اوراق قرضه صفر است.

همبستگی می تواند مقداری بین -1 و 1 داشته باشد. هر چه مقدار بالاتر باشد، همبستگی قوی تر و هر چه مقدار کمتر باشد، همبستگی ضعیف تر است.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx