این سه ارز دیجیتال رو به رشد هستند!

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

این سه ارز دیجیتال رو به رشد هستند! بررسی نمودارهای چین لینک، لایت کوین و بایننس کوین حکایتگر احتمال بالای رشد قیمت این سه ارز دیجیتال است. چین لینک LINK چین لینک به قیمت 13.4 دلار رسید اما توانست دوباره به سمت بالا حرکت کند. این بیانگر این است که در قیمت پایین با استقبال […]

این سه ارز دیجیتال رو به رشد هستند!

این سه ارز دیجیتال رو به رشد هستند!

بررسی نمودارهای چین لینک، لایت کوین و بایننس کوین حکایتگر احتمال بالای رشد قیمت این سه ارز دیجیتال است.

چین لینک به قیمت 13.4 دلار رسید اما توانست دوباره به سمت بالا حرکت کند. این بیانگر این است که در قیمت پایین با استقبال بالا مواجه شده است. قیمت این ارز در حال حاضر بالای 14.4 دلار است. این رقم معادل میانگین متحرک نمایی 20 روزه است. اندیکاتور  RSI هم در حال رشد به سمت بالا است. این اتفاق خوبی است.

چین لینک

اگر قیمت بتواند 16 دلار را رد کند، به 17.6 دلار می رسد. با رسیدن قیمت به این رقم می توان انتظار چین لینک 20 دلاری را داشت.البته اگر گاوها نتوانند قیمت را تا 16 دلار بالا ببرند، یعنی تقاضا برای خرید پایین باشد، احتمال کاهش قیمت به زیر 14.4 دلار و حتی 12.8 دلار وجود دارد.

لایت کوین LTC

در روزهای 22 و 23 آگوست، قیمت لایت کوین به کمتر از 59.5 دلار رسید. اما خرس ها نتوانستند قیمت را پایین نگه دارند و لایت کوین با استقبال بالا برای خرید روبرو شد. برای همین قیمت به بالای 65 دلار رسید.  ناحیه ی 65 تا 69 دلار یک ناحیه ی مقاومتی است. اگر گاوها بتوانند قیمت را از این محدوده بالاتر ببرند، قیمت این ارز تا 80 دلار بالا می رود.

لایت کوین

وضعیت اندیکاتور RSI و میانگین متحرک نمایی نیز حکایتگر برتری گاوها در روند قیمت این رمز ارز است. البته اگر گاوها نتوانند این بازه ی مقاومتی را بشکنند، انتظار داریم قیمت در 57.7 دلار حمایت شود.

بایننس کوین BNB

خرس ها نتوانستند قیمت ارز رسمی صرافی بایننس را پایین 21.7 دلار نگه دارند. این یعنی میزان خرید در این محدوده ی قیمتی بالا بوده است. گاوها در تلاش هستند تا یک رالی را شروع کنند. هدف آن ها افزایش قیمت تا 24.4 دلار است.

بایننس کوین

اگر این اتفاق بیفتد این افزایش قیمت می تواند تا 27 دلار ادامه داشته باشد. البته اگر خرس ها بتوانند قیمت را از 22.9 دلار به سمت پایین حرکت دهند، قیمت تا 21.7 و سپس تا 20.2 دلار ریزش می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx