تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و چین لینک
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1358 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و چین لینک

با عبور بیت کوین از مقاومت ۵۲۰۰۰ هزار دلاری، اوضاع برای آلت کوین ها نیز بهتر شده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین امروز بالاخره موفق شد از مقاومت ۵۲۰۴۰ دلاری پیش روی خود عبور کند. با اینکه میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۸,۷۰۱ دلار) مسطح شده، اما شاخص RSI شیب صعودی به خود گرفته است که نشان می دهد گاوها در تلاش برای بدست گرفتن کنترل شرایط هستند.

نمودار بیت کوین

درصورتی که قیمت بیت کوین بالای این مقاومت بسته شود، این ارز الگوی مثلث صعودی را تشکیل خواهد داد. در این صورت انتظار می رود بیت کوین تا بالاترین سطح خود یعنی ۵۸۳۴۱ دلار و سپس تا ۶۱۰۷۵ دلار صعود کند. اما در صورت نزول بیت کوین از سطوح فعلی و قرار گرفتن زیر خط روند، تریدرهای کوتاه مدت حجم فروش را افزایش خواهند داد و همین موضوع ممکن است باعث نزول بیت کوین به ۴۶۳۱۳ دلار شود. درصورت شکست این حمایت،‌ سقوط تا ۴۱۹۵۹ دلار ادامه خواهد داشت.

تحلیل اتریوم (ETH)

در تاریخ ۷ مارس اتریوم از مقاومت ۱۶۷۰ دلاری پیش روی خود عبور کرد که نشان دهنده قدرت گرفتن است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۶۲۴ دلار) شیب صعودی گرفته است و شاخص RSI بالای ۵۷ قرار دارد که حاکی از برتری جزیی گاوها می باشد.

نمودار اتریوم

درصورتی که قیمت اتریوم بالای میانگین های متحرک حفظ بشود، این ارز می تواند دوباره تا بالاترین سطح خود (۲۰۴۰ دلار) صعود کند. اما درصورت نزول به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۵۷۲ دلار) این ارز ممکن است تا حمایت بحرانی ۱۲۸۹ دلاری سقوط کند.

تحلیل کاردانو (ADA)

در چهار روز گذشته کاردانو قیمت خود را بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۰۸ دلار) حفظ کرده است. اما عدم موفقیت گاوها در شروع یک بازگشت قدرتمند نشان می دهد تمایل چندانی برای خرید در سطوح فعلی وجود ندارد. ‌

نمودار کاردانو

در این شرایط ممکن است خرس ها برای شکست میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تلاش کرده و باعث اصلاح این ارز تا ۰.۹۸ و سپس ۰.۷۶ دلار بشوند. اما میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI بالای ۵۸ قرار گرفته که حاکی از برتری نسبی گاوها است. درصورتی که کاردانو از سطح ۱.۲۰ دلاری عبور کند، این ارز می تواند تا ۱.۳۵ و سپس ۱.۴۸ دلار صعود کند.

تحلیل چین لینک (LINK)

در حال حاضر چین لینک در بازه ۲۴ – ۳۲ دلاری قرار گرفته است. در تاریخ ۷ مارس این ارز موفق به عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸.۴۶ دلار) دلار شد و مسیر خود را برای صعود تا مقاومت ۳۲ دلاری پیش روی خود هموار کرد.

نمودار چین لینک

در صورت عبور چین لینک از سطح ۳۲ دلار، الگوی مثلث صعودی تشکیل خواهد شد. در این روند، هدف صعود به ۴۳.۱۹ دلار خواهد بود. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که حاکی از برتری نسبی گاوها است. اما درصورت نزول شدید چین لینک به زیر ۳۲ دلار و خط روند مثلث، این ارز در همان بازه فوق قرار خواهد گرفت. اما درصورت شکست حمایت ۲۴ دلاری، شرایط به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد. در این حالت می توان انتظار سقوط تا ۲۰.۱۱ دلار را داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx