تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، پولکادات و ریپل

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، پولکادات و ریپل
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1376 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، پولکادات و ریپل

گاوها در تلاش هستند که قیمت بیت کوین را دوباره تا بازه ۵۸۰۰۰ دلاری افزایش بدهند اما داده ها نشان می دهند که آلت کوین ها در حال از دست دادن قدرت روند حرکتی خود هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

خرس ها امروز روند صعودی بیت کوین به سمت بالاترین سطح تاریخی خود را متوقف کردند. با این وجود، دم بلند کندل استیک نشان می دهد که حجم خرید در سطوح پایین بسیار افزایش یافته است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۱۴۱۴ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI بالای ۶۸ قرار دارد که نشان می دهد بیت کوین مسیر همواری برای صعود دارد.

نمودار بیت کوین

درصورتی که بیت کوین به بالای ۵۸۳۴۱ دلار صعود کند، روند صعودی ممکن است ادامه داشته باشد. در این روند، هدف رسیدن به سطح ۷۲۱۱۲ دلاری است. اما نزول دوباره بیت کوین از سطح ۵۸۳۴۱ دلار، نشان خواهد داد که خرس ها با قدرت در حال دفاع از این بازه هستند.

درصورت نزول این ارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، تریدرهای کوتاه مدت ممکن است دست به فروش بزنند. همین مسئله ممکن است باعث نزول بیت کوین تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۴۹۳۴ دلاری) بشود. نزول به زیر این حمایت ممکن است باعث سقوط بیت کوین به حمایت بحرانی ۴۱۹۵۹ دلاری بشود. در صورتی که این سطح حمایتی نیز شکسته شود، خرس ها کنترل را بدست خواهند گرفت.

تحلیل اتریوم (ETH)

دم بلند کندل استیک نشان می دهد که گاوها حجم خرید خود را به هنگام کاهش قیمت نزدیک بازه میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۶۹۲ دلار) افزایش دادند؛ اما در افزایش قیمت اتریوم موفق نبودند و این ارز نزول کرد.

نمودار اتریوم

درصورتی قیمت اتریوم بالای میانگین های متحرک قرار بگیرد، این موضوع نشان میدهد که همچنان گاوها به خرید خود ادامه می دهند. در این صورت، گاوها دوباره برای افزایش قیمت تا ۱۸۷۹ و سپس ۲۰۴۰ دلار تلاش خواهند کرد. بسته شدن قیمت بالای این سطح ممکن است راه را برای صعود تا ۲۶۱۴ دلار هموار کند. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها هستند. اما درصورت نزول قیمت به زیر میانگین های متحرک با تلاش خرس ها، می توان انتظار سقوط اتریوم را تا سطح ۱۴۵۵ و سپس ۱۲۸۹ دلار داشت.

تحلیل پولکادات (DOT)

روند صعودی پولکادات با تلاش خرس ها در بازه ۳۹.۶۰ دلاری متوقف شد و حالا گاوها در تلاش هستند که با خریدهای خود قیمت این ارز را بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۴.۴۰  دلار) حفظ کنند. درصورتی که گاوها موفق به متوقف کردن خرس ها نشوند، این ارز ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۷.۶۵ دلار) نزول کند.

نمودار پولکادات

افزایش قیمت از سطوح فعلی و صعود به بالای ۳۹.۶۰ دلار، نشان دهنده وجود تقاضای بالا در سطوح پایین خواهد بود. از این رو‍ پولکادات ممکن است تا بالاترین سطح خود یعنی ۴۲.۲۸ دلار صعود کند. عبور از این مقاومت ممکن است باعث افزایش قیمت تا سطح ۵۲.۵۰ دلار بشود.

تحلیل ریپل (XRP)

در ۱۰ مارس ریپل به زیر بازه مقاومت ۰.۵۰ دلاری پیش روی خود و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۴۶ دلار) نزول کرد. این مسئله نشان می دهد که در سطوح بالا تقاضا وجود ندارد. در حال حاضر گاوها در حال دفاع از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۴۴ دلار) هستند.

نمودار ریپل

در صورت عبور قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، این ارز ممکن است تا ۰.۵۰ دلار صعود کند. درصورت شکست این مقاومت، می توان انتظار افزایش قیمت تا ۰.۵۷ و سپس ۰.۶۵ دلار را داشت. اما در صورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه، ریپل ممکن است تا ۰.۳۹ و ۰.۳۵ دلار نزول کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI زیر نقطه میانی قرار گرفته که نشان می دهد این ارز در روزهای آتی ممکن است در بازه مشخصی قرار بگیرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx