تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، وی چین و مونرو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، وی چین و مونرو
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1581 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، وی چین و مونرو

درصورتی که بیت کوین موفق به حفظ حمایت ۵۸۰۰۰ دلاری شود، این موضوع ممکن است باعث تداوم روند صعودی برخی از آلت کوین ها و حتی رکورد شکنی آنها بشود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین زمانی که در ۱۳ مارس از بالاترین سطح قبلی خود ۵۸۳۴۱ دلار عبور کرد، به روند صعودی خود ادامه داد. هم اکنون خرسها در تلاش برای پایین کشیدن بیت کوین به زیر این سطح، و از طرف مقابل گاوها در تلاش برای تبدیل این سطح به یک سطح حمایتی هستند.

نمودار بیت کوین

درصورتی که گاوها موفق شوند، بیت کوین ممکن است حرکت خود را به سوی هدف ۷۲۱۱۲ دلاری آغاز کند. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. با این حال، در شاخص RSI واگرایی منفی مشاهده شده که نشان دهنده ضعیف شدن روند حرکتی است. گاهی اوقات در یک روند صعودی قدرتمند، واگرایی منفی بی اثر می شود اما وجود آن هشداری بر اصلاح است. درصورتی که در روند نزولی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۳۰۲۸ دلار) شکسته شود، این موضوع نشان دهنده افزایش عرضه و فروش به قصد کسب سود توسط تریدرها خواهد بود. این موضوع می تواند باعث سقوط بیت کوین به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۶۰۴۷ دلار) و سپس ۴۱۹۵۹ دلار بشود.

تحلیل اتریوم (ETH)

در تاریخ ۱۳ مارس اتریوم از سطح ۱۸۷۹ دلار عبور کرد ولی این ارز موفق به رسیدن به بالاترین سطح تاریخی خود (۲۰۴۰ دلار) نشد. این موضوع نشان می دهد که خرس ها با قدرت در حال دفاع از بازه مقاومتی ۱۸۷۹ – ۲۰۴۰ دلاری هستند.

نمودار اتریوم 

حالا اتریوم ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷۲۷ دلار) نزول کند. صعودی قدرتمند از این سطح نشان دهنده این موضوع خواهد بود که گاوها به هنگام کاهش قیمت در حال خرید بوده اند. این موضوع می تواند باعث صعود و عبور از بازه ۲۰۴۰ دلاری بشود. درصورتی که گاوها موفق به حفظ قیمت بالای سطح ۲۰۴۰ دلاری بشوند،‌ روند صعودی ممکن است تا ۲۶۱۴ دلار ادامه پیدا کند. اما برعکس، نزول قیمت به زیر میانگین ها نشان می دهد که عرضه از تقاضا بیشتر شده است. در این صورت اتریوم در روزهای آتی در بازه ۱۲۸۹ – ۲۰۴۰ دلاری قرار خواهد گرفت.

تحلیل وی چین (VET)

وی چین موفق شد در ۸ مارس از بازه ۰.۰۳۴ – ۰.۰۶۰ دلار عبور کند. این مهم نشان دهنده برتری گاوها نسبت به خرس ها است. با این وجود خرس ها هنوز تسلیم نشده و در تلاش برای توقف روند صعودی در ۰.۰۷۲ دلار هستند.

نمودار وی چین

درصورتی که قیمت بالای این بازه حفظ شود، این موضوع نشان خواهد داد که سطح ۰.۰۶۰ دلاری به یک سطح حمایتی تبدیل شده است. این سطح ممکن است به سکوی پرتابی برای صعود وی چین تا سطوح ۰.۰۷۸ و ۰.۱۰ دلاری تبدیل بشود. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان می دهد گاوها دست بالا را دارند. اما درصورت نزول قیمت به زیر ۰.۰۶۰ و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۰۵۶ دلار) روند نزولی خواهد شد. این مهم نشان خواهد داد که عبور از سطح ۰.۰۶۰ دلاری یک دام گاوی بوده است.

تحلیل مونرو (XMR)

در ۱۳ مارس مونرو از مقاومت ۲۳۲.۳ دلاری پیش روی خود عبور کرد. با این عبور مسیر برای رسیدن به ۲۸۸.۶ دلار هموار شده است. اما همچنان خرس ها قصد تسلیم شدن ندارند و می خواهند قیمت را به زیر ۲۳۲.۳ دلار کاهش بدهند.

نمودار مونرو

درصورت موفقیت خرس ها، مونرو ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۲۰ دلار) نزول کند. درصورتی که قیمت از این سطح افزایش پیدا کند، این مسئله نشان دهنده خرید گاوها در سطوح قیمتی پایین بوده است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب صعودی تدریجی دارد . شاخص RSI بالای ۵۷ قرار گرفته که نشان دهنده برتری نسبی گاوها است. اما نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ممکن است باعث سقوط مونرو تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۹۷ دلار) بشود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx