تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و چین لینک
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1382 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و چین لینک

بیت کوین موفق شد قیمت خود را از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه افزایش بدهد، اما چالش اصلی پیش روی این ارز مقاومت ۵۷ هزار دلاری است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۲۴ مارس گاوها موفق شدند قیمت بیت کوین را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۴۴۲۶ دلار)‌ افزایش بدهند اما در حفظ قیمت موفق نبودند.

نمودار بیت کوین

قیمت این ارز دیجیتال در ۲۵ مارس تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۱۲۸۲ دلار) کاهش یافت. این میانگین سطح حمایتی بسیار مهمی است و از تاریخ ۹ اکتبر خرس ها موفق به بستن قیمت بیت کوین زیر این حمایت نشده اند. درصورتی که گاوها افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را حفظ کنند، این ارز ممکن است به بالای خط روند نزولی صعود کند. انتظار می رود در این سطح خرس ها مقاومت شدیدی را نشان بدهند. در صورت عبور از این سطح، ممکن است بیت کوین دوباره به بالاترین سطح تاریخی خود ۶۱۸۲۵ دلار صعود کند.

عبور از این مقاومت بیانگر تداوم روند صعودی خواهند بود. اما در صورت نزول بیت کوین به زیر خط روند نزولی، خرس ها بار دیگر برای کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت خرس ها می توان انتظار سقوط بیت کوین را تا ۴۶۰۰۰ و ۴۳۰۰۶ دلار داشت.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در چند روز گذشته زیر میانگین های متحرک در حرکت بوده است که بیانگر ضعف روند حرکتی این ارز است. امروز گاوها در تلاش هستند که دوباره قیمت اتریوم را افزایش بدهند، اما انتظار می رود که در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷۱۱ دلار)‌ خرس ها حجم فروش را افزایش بدهند.

نمودار بیت کوین

در صورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، خرس ها برای سقوط اتریوم تا سطوح ۱۵۰۰ و ۱۲۸۹ دلار تلاش خواهند کرد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی دارد و شاخص RSI نیز زیر نقطه میانی قرار دارد که نشانگر برتری جزئی خرس ها است. اما درصورت صعود به بالای میانگین های متحرک،‌ اتریوم ممکن است تا خط روند نزولی قیمت خود را افزایش بدهد. عبور از این سطح، ممکن است راه را برای صعود دوباره تا بالاترین سطح تاریخی یعنی ۲۰۴۰ دلار هموار کند.

تحلیل کاردانو (ADA)

در سه روز گذشته کاردانو در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۱۴ دلار) ریجکت شده اما خرس ها نیز موفق به شکست حمایت ۱.۰۳ دلار نشده اند. این مسئله نشان می دهد که گاوها حجم خریدهای خود را در سطوح پایین افزایش داده اند.

نمودار کاردانو

اما امروز کاردانو موفق شد به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه صعود کند. درصورت حفظ قیمت، این ارز می تواند به مرور تا ۱.۴۸ دلار صعود کند. انتظار می رود که خرس ها در این بازه مقاومت شدیدی را نشان بدهند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI بالای نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهد این ارز در روزهای آتی در بازه ثابتی قرار خواهد گرفت. اما در صورت نزول کاردانو به زیر ۱.۰۳ این دیدگاه خنثی باطل خواهد شد، و ممکن است این ارز تا ۰.۸۰ دلار سقوط کند.

تحلیل چین لینک (LINK)

در تاریخ ۲۴ مارس چین لینک از حمایت ۲۶.۲۸ دلار به حمایت ۲۴ دلار نزول کرد. با اینکه گاوها در دو روز گذشته این سطح حمایتی را حفظ کرده اما روند صعودی این ارز قدرتمند نبوده است.

نمودار کاردانو

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۷.۹۷ دلار) شیب نزولی به خود گرفته و شاخص RSI منفی شده است. این موضوع نشان دهنده برتری خرس ها است. درصورتی که خرس ها باعث کاهش قیمت این ارز به زیر ۲۴ دلار بشوند، می توان انتظار سقوط چین لینک را تا ۲۰.۱۱ دلار داشت. اما درصورت صعود به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه این دیدگاه منفی باطل خواهد شد. این موضوع بیانگر حجم خرید بالا در سطوح قیمتی پایین خواهد بود. در این شرایط می توان انتظار داشت این ارز در روزهای آتی در بازه ۲۴ – ۳۲ دلاری قرار بگیرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx