تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و ریپل

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و ریپل
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1429 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و ریپل

روند صعودی اخیر بیت کوین و عملکرد درخشان آلت کوین ها نشان می دهند که گاوها برای رسیدن بیت کوین به بالاترین سطح خود عزم جدی دارند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین موفق شده خود را در بالای کانال نزولی از تاریخ ۲۹ مارس حفظ کند که نشانه مثبتی است. اما خرس ها همچنان تسلیم نشده و در حال دفاع از سطح ۶۰ هزار دلاری هستند.

نمودار بیت کوین

قیمت بیت کوین امروز از سطح ۵۹۷۸۹ دلاری کاهش یافت اما نکته مثبت عدم نزول دوباره به داخل کانال بوده است. گاوها با افزایش خریدهای خود بار دیگر برای صعود بیت کوین تا ۶۱۸۲۵ دلار تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، بیت کوین ممکن است تا ۶۹۲۷۹ و سپس تا ۷۹۵۶۶ دلار صعود کند. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند که نشان دهنده برتری گاوها است. اما شاخص RSI واگرایی منفی نشان داده است. درصورتی که این شاخص به زیر خط روند نزولی افت کند، ممکن است که روند صعودی برای چند روزی به تعویق بیفتد.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم نزدیک خط مقاومت مثلث متقارن قرار گرفته است. تثبیت نزدیک یک مقاومت احتمال عبور از مقاومت را افزایش می دهد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷۴۳ دلار) صعودی شده و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که بیانگر برتری گاوها است.

نمودار اتریوم

درصورت عبور از این مثلث،‌ اتریوم ممکن است تا بالاترین سطح تاریخی خود صعود کند. اگر اتریوم از این مانع نیز عبور کند، رالی به سمت ۲۶۱۸ دلار ممکن است آغاز شود. اما انتظار میرود که خرس ها تسلیم گاوها نشوند و در سطح ۲۰۴۰ دلاری مقاومت شدیدی را از خود نشان بدهند. درصورتی که اتریوم موفق به حفظ خود در بالای مثلث نشود، این ارز در روزهای آتی به بازه خاصی محدود خواهد شد. اولین نشانه ضعف نزول به زیر خط روند خواهد بود.

تحلیل کاردانو (ADA)

در چند روز گذشته کاردانو موفق شده قیمت خود را بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۱۶ دلار) حفظ کند اما موفق به عبور از سطح ۱.۳۰ دلاری نشده است. این مسئله نشان می دهد که تقاضای کافی در سطوح بالا وجود ندارد.

نمودار کاردانو

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI با فاصله کمی بالای نقطه میانی قرار دارد که بیانگر تعادل عرضه و تقاضا است. انتظار می رود که خرس ها در این شرایط برای پایین کشیدن کاردانو به زیر میانگین های متحرک تلاش کنند. درصورتی که موفق شوند،‌ ممکن است این ارز تا حمایت ۱.۰۳ دلاری نزول کند. شکست این حمایت ممکن است باعث اصلاح تا ۰.۸۰ دلار بشود. اما در صورت عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه  و عبور قیمت از ۱.۳۰ دلار، کاردانو ممکن است تا ۱.۴۸ دلار صعود کند.

تحلیل ریپل (XRP)

امروز ریپل بار دیگر از مقاومت ۰.۶۰ دلاری پیش روی خود نزول کرد. اما نکته مثبت افزایش حجم خریدها تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه  (۰.۵۱ دلار) است.

نمودار ریپل

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار گرفته که نشان می دهند مسیر صعود هموار است. انتظار می رود که گاوها بار دیگر برای عبور از ۰.۶۰ دلار تلاش کنند. درصورت موفقیت، صعود تا ۰.۶۵ دلار ممکن است. این سطح ممکن است به مقاومت سختی تبدیل بشود. شکست این مقاومت باعث قدرت گرفتن روند صعودی ریپل خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx