تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1339 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

به نظر می رسد بیت کوین بالاخره موفق شده از دیواری که مدت ها روند حرکتی این ارز را متوقف کرده بود، عبور کند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

خرس ها موفق نشدند از نزول بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۷۰۴۳ دلار) در ۷ آوریل استفاده کنند. به این ترتیب آنها یک فرصت خوب برای به پایین کشیدن بیت کوین را از دست دادند.

نمودار بیت کوین

وضعیت کندل استیک در نمودار امروز حاکی از دست و پا زدن گاوها برای حفظ قیمت در سطوح بالا بود. با این وجود یک الگوی  سر و شانه برعکس شکل گرفته که در صورت صعود قیمت به بالای ۶۰ هزار دلار کامل خواهد شد. در این مسیر صعودی هدف رسیدن به ۷۹۵۶۶ دلار، بعد از پشت سر گذاشتن مانع ۶۹۵۴۰ دلاری خواهد بود. اما در صورت نزول قیمت از سطوح فعلی، خرس ها بار دیگر برای شکست میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۴۵۷۲ دلار) تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت،‌ با افزایش حجم فروش، بیت کوین تا ۵۰۴۶۰ و سپس ۴۳۰۰۶ دلار ممکن است سقوط کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

روند نزولی اتریوم در ۲ آوریل در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹۳۳ دلار) متوقف شد که نشان دهنده افزایش حجم خرید گاوها در سطوح پایین است. این آلت کوین موفق شد در ۸ آوریل با صعودی تیز از مقاومت ۲۰۴۰ دلاری عبور کند.

نمودار اتریوم

با عبور از بالاترین سطح خود یعنی ۲۱۵۰ دلار، این ارز می تواند به روند صعودی خود ادامه بدهد و تا ۲۶۱۸ دلار صعود کند. اما خرس ها نیز برای متوقف کردن اتریوم، سعی خواهند کرد قیمت این ارز را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش بدهند. درصورت موفقیت، اتریوم به زیر خط روند نزولی سقوط خواهد کرد که ممکن است روند را به کلی تغییر بدهد.

تحلیل ریپل (XRP)

وضعیت فعلی شکل گرفته در نمودار نشان می دهد که خرس ها و گاوها همچنان نسبت به آغاز یک روند جدید مردد هستند.

نمودار ریپل

درصورتی که قیمت افزایش یابد و از سطح ۱.۱۱ دلار عبور کند، این آلت کوین می تواند با برداشتن گام بعدی در روند صعودی تا ۱.۳۴ و ۱.۶۶ دلار صعود کند. اما در صورت نزولی شدن روند و کاهش قیمت ها از سطوح فعلی، ممکن است ریپل تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۷۲ دلار) نزول کند. شکست این سطح باعث سقوط ریپل تا ۰.۶۵ دلار خواهد شد.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در تاریخ ۷ آوریل از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۸.۶۸ دلار) عبور کرد. حالا با این موفقیت، هدف گاوها عبور از مقاومت ۴۲.۲۸ دلاری است.

نمودار پولکادات

در صورت موفقیت، این آلت کوین می تواند به بالاترین سطح خود یعنی ۴۶.۸ دلار صعود کند. عبور از این سطح، می تواند باعث صعود این ارز به سطوح ۵۳.۵۰ و ۵۷ دلاری شود. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب صعودی تدریجی دارد و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. اما کاهش قیمت از سطوح فعلی و بسته شدن زیر میانگین های متحرک،‌ نشان دهنده فروش تریدرها خواهد بود. این موضوع می تواند باعث نزول پولکادات تا ۳۲.۵۰ و سپس ۲۶.۵۰ دلار شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx