تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1478 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین

ضعف بیت کوین و پامپ فوق العاده دوج کوین نشانه ای از داغ شدن بیش از حد بازار و نیاز به اصلاح کوتاه مدت است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در تاریخ ۱۳ آوریل بیت کوین از محدوده مقاومت ۶۱۸۲۵ -۶۰۰۰۰ دلاری پیش روی خود عبور کرد اما گاوها از این فرصت به خوبی استفاده نکردند. روز بعد قیمت این ارز دیجیتال بعد ثبت رکورد جدید ۶۴۸۴۹.۲۷ دلاری کاهش یافت. حالا گاوها در تلاش برای تبدیل بازه ۶۰۰۰۰ دلار به یک حمایت هستند.

نمودار بیت کوین

درصورت موفقیت، گاوها بار دیگر برای تداوم روند صعودی تلاش خواهند کرد. عبور از ۶۴۸۴۹ دلار، ممکن است یک روند صعودی جدیدی آغاز کند و تا ۶۹۵۴۰ و سپس ۷۹۵۶۶ دلار پیش برود. هرچند که واگرایی منفی شاخص RSI بیانگر یک اصلاح احتمالی است. جالب است که بیت کوین زمانی که شاخص RSI نزدیک به خط روند نزولی شده بود،‌ تغییر جهت داد.

اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۹۴۲۷ دلار) نزول کند، این اولین نشانه از کم رنگ شدن تسلط گاوها بر بازار خواهد بود. نزول به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۵۸۱۴ دلار) احتمال اصلاح را قوت خواهد بخشید. گاوها ممکن است روند نزولی را در ۵۰۴۶۰ دلار متوقف کنند،‌ اما درصورت شکست این سطح، بیت کوین به حمایت بحرانی ۴۳۰۰۶ دلار نزول خواهد کرد.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم به روند صعودی خود ادامه داد و امروز به بالاترین سطح خود یعنی ۲۵۴۵.۸ دلار صعود کرد. فروش برای کسب سود قیمت را تا ۲۳۰۰ دلار کاهش داد. اما دم بلند کندل استیک نشان می دهد که گاوها همچنان در حال خرید هستند.

نمودار اتریوم

درصورت افزایش و عبور قیمت از سطح ۲۵۴۵.۸ دلار، این آلت کوین ممکن است با آغاز روند صعودی جدید تا ۲,۷۴۵ و ۳۰۰۰ دلار صعود کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۱۳۱ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که بیانگر هموار بودن مسیر صعودی است. اما درصورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه دیدگاه صعودی باطل خواهد شد و اتریوم ممکن است تا ۱۹۲۵ دلار سقوط کند.

تحلیل ریپل (XRP)

هم اکنون در این سیر صعودی بازار، ریپل در حال اصلاح و گاوها در تلاش برای دفاع از حمایت ۱.۴۸ دلاری هستند.

نمودار ریپل

حالا انتظار می رود در روزهای آتی ریپل در بازه ۱.۴۸ – ۱.۹۶ دلاری در نوسان باشد. عبور از سطح ۱.۹۶ دلار ممکن است تا ۲.۵۴ دلار پیش برود. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که بیانگر برتری گاوها است. اما درصورت نزول قیمت به زیر ۱.۴۸ دلار، این آلت کوین ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۱۸ دلار) سقوط کند. چنین اتفاقی بیانگر ضعیف شدن روند حرکتی خواهد بود.

تحلیل دوج کوین (DOGE)

قدرت روند حرکتی دوج کوین از سه روز پیش در حال افزایش بوده و همین باعث صعود چشمگیر این آلت کوین شده است. این موضوع نشان می دهد که تریدرها به دلیل ترس از جا ماندن روز به روز بیشتر به بازار دوج کوین ورود می کنند.

دوج کوین

معمولا در چنین حالت هایی روند حرکتی تغییر جهت می دهد و قیمت کاهش می یابد. پیش بینی اینکه چه زمانی این روند معکوس خواهد شد کار دشواری است. با این وجود، می توان حدس زد بازه روانی ۰.۵۰ دلاری ممکن است مانعی در مسیر گاوها باشد. اگر دوج کوین سقوط کند، احتمال می رود سقوطی وحشتناک داشته باشد و تا ۰.۲۰ دلار سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx