تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1361 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین

با افزایش میزان فروش در سطوح بالا، گاوها در حال حاضر در حفظ روند صعودی بیت کوین و آلت کوین ها با مشکل مواجه شده اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بازگشت قدرتمند بیت کوین از ۵۰۴۴۷ دلار در ۱۸ آوریل نشان می دهد که گاوها به هنگام کاهش قیمت حجم خرید را افزایش می دهند. هرچند که شکست گاوها در حفظ قیمت بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۶۴۸۶ دلار) نشان می دهد که گاوها در خصوص خرید در سطوح بالا مردد هستند.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۸۷۷۵ دلار) نزولی شده و شاخص RSI در محدوده منفی قرار گرفته است که حاکی از تلاش خرس ها برای به قدرت رسیدن است. هر چقدر بیت کوین مدت زمان بیشتری را زیر میانگین های متحرک سپری کند، احتمال نزول به ۵۰۴۶۰ دلار افزایش می یابد. درصورت نزول قیمت به زیر ۵۰۴۶۰ دلار، با افزایش حجم فروش می توان انتظار سقوط بیت کوین تا ۴۳۰۰۶ دلار را داشت. اما درصورتی که بیت کوین بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه قرار بگیرد، احتمال صعود تا بالاترین سطح تاریخی یعنی ۶۴۸۴۹ دلار افزایش می یابد.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۱۸ آوریل اتریوم تا نزدیک به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۸۹۹ دلار) سقوط کرد اما با خرید گاوها قیمت این آلت کوین از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۱۵۴ دلار) عبور کرد.

نمودار اتریوم

هر چند که، امروز گاوها با تلاش خرس ها برای کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مواجه شده اند. درصورت موفقیت خرس ها، اتریوم ممکن است تا ۲۰۴۰ دلار و سپس میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه نزول کند. شکست این میانگین ممکن است باعث سقوط اتریوم تا ۱۵۴۲ دلار بشود. اما در صورت افزایش قیمت از سطوح فعلی، گاوها برای صعود تا رکورد قبلی اتریوم یعنی ۲۵۴۵ دلار تلاش خواهند کرد. اگر گاوها موفق به عبور از این مقاومت شوند،‌ روند بعدی صعودی اتریوم آغاز خواهد شد.

تحلیل ریپل (XRP)

در ۱۸ آوریل ریپل قیمت خود را از زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۲۳ دلار) با خرید گاوها افزایش داد. اما حالا به دلیل افزایش فروش در رالی ها، گاوها در تداوم روند صعودی با مشکل مواجه شده اند.

نمودار ریپل

درصورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، احتمال کاهش قیمت تا ۱.۱۰ دلار وجود دارد. نزول به زیر این سطح با افزایش حجم فروش احتمال سقوط تا ۰.۸۶ دلار را افزایش خواهد داد. اما درصورت افزایش قیمت به بالای ۱.۵۶ دلار، ریپل ممکن است تا ۱.۸۰ و سپس ۱.۹۶ دلار صعود کند. در صورت عبور از این مقاومت، روند صعودی بعدی ریپل آغاز خواهد شد.

تحلیل دوج کوین (DOGE)

پس از صعود چشمگیر دوج کوین در ۱۶ آوریل، این آلت کوین با فروش تریدرها در ۱۷ آوریل رو به رو شد،‌ که باعث نزول قیمت تا ۰.۲۳ دلار شد. خرس ها در ۱۸ آوریل برای کاهش هر چه بیشتر قیمت دوباره تلاش کردند، اما با خرید گاوها قیمت دوباره تا ۰.۲۳ دلار افزایش یافت.

نمودار دوج کوین

با تداوم روند صعودی، امروز گاوها در تلاش برای افزایش قیمت به بالای ۰.۴۵ دلار هستند. درصورت عبور از این سطح، دوج کوین ممکن است تا ۰.۶۳ دلار صعود کند. اما نزول قیمت به زیر ۰.۴۵ دلار و رسیدن به سطح ۰.۳۵ دلار بیانگر دفاع خرس ها و فروش تریدرها خواهد بود. در این شرایط این آلت کوین در روزهای آتی در یک بازه ثابت قرار خواهد گرفت. اگر قیمت به زیر ۰.۲۳ دلار نزول کند، خرس ها کنترل را بدست خواهند گرفت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
3 سال ها قبل

اگر میشه تو تحلیلاتون ۵ ارز بلند مدتی (تا اخر سال ۱۴۰۰) معرفی کنید برای افرادی که دنبال ترید روزانه نیستن.
تشکر

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx