تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، مونرو و پنکیک سواپ

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، مونرو و پنکیک سواپ
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1437 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، مونرو و پنکیک سواپ

کاهش دامیننس بیت کوین می تواند باعث قدرت گرفتن برخی از آلت کوین ها شود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

امروز گاوها برای افزایش قیمت بیت کوین از سطح روانی ۵۰ هزار دلاری تلاش کردند و علیرغم دفاع شدید خرس ها موفق به عبور از این بازه شدند.

نمودار بیت کوین

با این حال میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۵۶۷۱ دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که حاکی از برتری خرس ها تاکنون است. در ۲۴ آوریل و امروز الگوی شکل گرفته حاکی از تردید بین خرس ها و گاوها بوده است. به نظر میرسد که این شرایط به نفع گاوها پایان یافته باشد.

حالا با عبور قیمت از ۵۲۱۲۹ دلار می توان انتظار مقاومت خرس را در سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه داشت. در صورت نزول از این مقاومت می توان انتظار سقوط تا ۴۷۴۵۹ دلار داشت. اما با عبور قیمت از ۵۶۷۸۰ دلار، دیدگاه نزولی باطل خواهد شد.

تحلیل اتریوم (ETH)

گاوها بار دیگر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۲۳۵ دلار) دفاع کردند که نشان دهنده قدرت روند فعلی و همچنین حجم بالای خریدها به هنگام کاهش قیمت ها است. حالا اتریوم برای عبور از ۲۵۴۵ دلار برای رسیدن به مقاومت ۲۶۴۵ دلار تلاش خواهد کرد.

نمودار اتریوم

عبور از بازه فوق، آغازگر روند صعودی جدیدی خواهد بود که ممکن است تا ۲۷۴۵ و سپس ۳۰۰۰ دلار پیش برود. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای ۵۷ قرار دارد که حاکی از هموار بودن مسیر صعود است. اما در صورت عدم عبور از این مقاومت، خرس ها برای نزول اتریوم به زیر میانگین های متحرک تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت، ممکن است این آلت کوین تا ۱۵۴۲ دلار سقوط کند.

تحلیل مونرو (XMR)

مونرو در یک روند صعودی قدرتمندی قرار دارد و تلاش های بسیار خرس ها برای شروع اصلاح موفقیت آمیز نبوده است.

نمودار مونرو

گاوها به خوبی از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۳۵ دلار) دفاع کرده و هر دوی میانگین ها شیب صعودی دارند که بیانگر برتری با گاوها است. اما شاخص RSI بیانگر یک واگرایی منفی است که نشان دهنده ضعیف شدن قدرت روند حرکتی است. کاهش قیمت از سطوح فعلی و نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، بیانگر آغاز اصلاح تا ۲۸۸.۶۰ دلار خواهد بود. اما عبور قیمت از ۴۲۴.۵ دلار باعث صعود مونرو تا ۴۹۸ دلار خواهد شد.

تحلیل پنکیک سواپ (CAKE)

در چند روز گذشته پنکیک سواپ با مقاومت شدیدی در بازه ۲۸ دلار مواجه شده بود. در ۲۳ آوریل خرس ها برای نزول قیمت این آلت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۴ دلار) تلاش کردند اما موفق نبودند که بیانگر مثبت بودن دیدگاه بازار است.

نمودار پنکیک سواپ

در دو روز گذشته روند حرکتی پنکیک سواپ قدرت گرفته و این آلت کوین امروز موفق شد به سطوح جدیدی صعود کند. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که حاکی از هموار بودن مسیر صعودی است. درصورت حفظ قیمت بالای ۳۰ دلار، این ارز ممکن است تا ۳۴.۵۰ دلار پیش روی کند. اما درصورت نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. از آنجایی که پنکیک سواپ از ۲۴ مارس زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه قرار نگرفته، چنین نزولی بسیار مهم خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx