تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4832 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

رسیدن بیت کوین به بالاترین سطح تاریخی خود ممکن است باعث افزایش بیشتر قیمت برخی از آلت کوین ها شود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در عبور از بازه روانی ۵۰ هزار دلاری با مقاومت جزئی خرس ها رو به رو شد. این مسئله نشان دهنده عزم جدی گاوها در تداوم روند صعودی این ارز دیجیتال است.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۳۴۵۱ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. درصورتی که گاوها قیمت بیت کوین را به مدت چند روز بالای بازه ۵۰ هزار دلاری حفظ کنند، این ارز می تواند تا ۶۰۹۷۴ دلار صعود کند.

اما اگر بیت کوین روند نزولی به خود بگیرد، اولین سطح حمایتی پیش روی بیت کوین، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خواهد بود. در صورت تداوم نزول، سطح حمایتی بعدی میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۷۴۱۵ دلار) خواهد بود. درصورتی که این بازه شکسته شود، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت.

تحلیل اتریوم (ETH)

در چند روز گذشته اتریوم در بازه ۱۶۵۸ – ۱۸۶۹ دلاری در نوسان بود. اما با افزایش خرید از سوی گاوها، این آلت کوین موفق شد قیمت خود را از این بازه افزایش بدهد.

نمودار اتریوم

با عبور از بازه یاد شده، حالا هدف بعدی اتریوم صعود به بازه ۲۰۰۰ دلاری خواهد بود. درصورت عبور از این سطح قیمتی، می توان انتظار صعود تا ۲۵۱۵ دلار را داشت. اما درصورت نزول اتریوم به بازه یاد شده فوق و شکست میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۶۵۸ دلار) خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت.

تحلیل ریپل (XRP)

در ۱۴ و ۱۵ فوریه، ریپل برای عبور از بازه ۰.۵۰ دلاری تلاش کرد، اما موفق به حفظ قیمت خود نشد. این مسئله نشان می دهد که تقاضای کافی در سطوح قیمتی بالا وجود ندارد و همچنین روند حرکتی این ارز ضعیف شده است.

نمودار ریپل

انتظار می رود که در روزهای آتی ریپل در بازه ۰.۵۰ – ۰.۶۵ دلاری قرار بگیرد. درصورتی که این رمزارز از ۰.۶۵ دلار عبور کند،‌ صعود تا ۰.۷۸ دلار ممکن خواهد بود. اما در صورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۴۸ دلار)، می توان انتظار نزول هر چه بیشتر را تا بازه میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۳۵ دلار) داشت.

تحلیل پولکادات (DOT)

در ۱۶ فوریه، پولکادات رکورد جدیدی را برای خود ثبت کرد و این روند صعودی را با ثبت قیمت جدیدی در روز چهارشنبه ادامه داد. این موضوع نشان می دهد گاوها با قدرت کنترل را به دست گرفته اند.

نمودار پولکادات

درصورتی که پولکادات از کانال صعودی عبور کند،‌ صعود تا ۴۲ دلار ممکن خواهد بود. اما در صورتی که قیمت در نیمه بالایی کانال صعودی قرار بگیرد، این ارز به آرامی به رشد خود ادامه خواهد داد. اولین نشانه ضعف پولکادات،‌ نزول به زیر نقطه میانی کانال خواهد بود. در صورتی که این سطح حمایتی شکسته شود، روند حرکتی ممکن است نزولی شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx