تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1169 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

با افزایش حجم خریدها در سطوح پایین، قیمت بیت کوین و آلت کوین ها افزایش یافت. اما کاهش حجم و مقاومت های پیش رو بیانگر ضعیف شدن قدرت حرکت بازار است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در تاریخ ۲۴ مه بیت کوین به بالای خط روند نزولی صعود کرد که بیانگر حجم بالای خرید در سطوح پایین است. خرس ها در ۲۵ مه برای پایین کشیدن بیت کوین به زیر خط روند نزولی تلاش کردند، اما موفق نشدند.

نمودار بیت کوین

بهبود قیمت ها تا ۴۰۸۴۱ دلار ادامه داشت، اما دم بلند کندل استیک نشان دهنده فروش در سطوح بالا است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۴۹۶۵ دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI زیر ۳۸ قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است. در این روند نزولی، خرس ها برای پایین کشیدن قیمت به سطح ۳۴۰۰۰ دلار در تلاش هستند. درصورتی که این حمایت شکسته شود، BTC تا حمایت بحرانی ۳۰۰۰۰ دلار ممکن است سقوط کند. در طرف مقابل، گاوها برای بدست آوردن دست بالا، باید قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش دهند. درصورتی که موفق شوند، BTC ممکن است تا ۵۰۰۰۰ دلار صعود کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

امروز اتریوم موفق شد برای بهبود شرایط خود تا ۲۷۳۸ دلار پیش روی کند. اما خرس ها نیز در تلاش هستند که روند صعودی این آلت کوین را نزدیک میانگین های متحرک متوقف کنند.

نمودار اتریوم

درصورتی که  قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد،‌ خرس ها برای تداوم روند نزولی تلاش خواهند کرد. اولین حمایت در حرکت نزولی، سطح ۲۳۷۸ و سپس ۲۰۷۹ دلار خواهد بود. اگر قیمت ETH از این حمایت افزایش یابد، این رمزارز در روزهای آتی در بازه محدودی قرار خواهد گرفت. اما درصورت نزول و حفظ قیمت زیر سطح ۲۰۰۰ دلار، ETH ممکن است دوباره طعم ۱۷۲۸ دلار را بچشد. اما بر خلاف این دیدگاه، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹۳۶ دلار) عبور کند، احتمال صعود تا ۳۳۶۲ دلار وجود خواهد داشت. این افزایش قیمت به معنی پایان روند نزولی خواهد بود.

تحلیل ریپل (XRP)

در ۲۴ مه، گاوها قیمت ریپل را تا بالای مقاومت ۰.۸۸ دلار افزایش دادند، که نشان دهنده آغاز روند صعودی بود. خرس ها نیز در ۲۵ مه برای پایین کشیدن قیمت به زیر ۰.۸۸ دلار تلاش کردند اما موفق نشدند. این موضوع نشان دهنده تلاش گاوها برای تبدیل این سطح به یک حمایت است.

نمودار ریپل

XRP می تواند تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۱۹ دلار) صعود کند که احتمالا به عنوان یک مقاومت عمل خواهد کرد. درصورت نزول از این مقاومت،‌ خرس ها بار دیگر برای شکست حمایت ۰.۸۸ دلار تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت خرس ها، XRP ممکن است تا ۰.۶۵ و سپس ۰.۵۶ دلار سقوط کند. اما دفاع از سطح ۰.۸۸ دلار می تواند باعث عبور قیمت از میانگین های متحرک و صعود به خط روند نزولی شود. عبور از این مقاومت آغازگر دور جدید صعود ریپل خواهد بود.

تحلیل پولکادات (BCH)

گاوها در تلاش برای عبور پولکادات از مقاومت پیش روی ۲۶.۵۰ دلاری هستند. در صورتی که این مقاومت سخت شکسته شود، احتمال صعود تا متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۰.۴۲ دلار) وجود خواهد داشت.

نمودار پولکادات

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است. درصورت نزول قیمت از میانگین های متحرک، خرس ها برای پایین کشیدن قیمت به زیر ۲۶.۵۰ دلار تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، DOT ممکن است تا ۲۰ و سپس ۱۵ دلار نزول کند. اما در صورت افزایش قیمت از این سطح، DOT در روزهای پیش رو در بازه ۱۵ – ۲۶.۵۰ دلار قرار خواهد گرفت. نزول به زیر ۱۵ دلار، شرایط را به نفع خرس ها تغییر خواهد داد،‌ در حالی که عبور از ۳۱.۲۸ بیانگر پایان یافتن روند نزولی خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx