تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، اینترنت کامپیوتر و ریپل

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، اینترنت کامپیوتر و ریپل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1312 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، اینترنت کامپیوتر و ریپل

با بهبود وضعیت بیت کوین و اتریوم، روند صعودی آلت کوین ها نیز در حال قدرت گرفتن است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین همچنان در الگوی مثلث متقارن ترید می شود و گاوها و خرس ها در حال مبارزه با یکدیگر برای تصاحب قدرت هستند. اگر چه مثلث متقارن به عنوان یک الگوی ادامه دار عمل می کند، اما تا زمانی که قیمت از مثلث خارج نشود، با قاطعیت نمی توان قیمت را پیش بینی کرد.

نمودار بیت کوین

میانگین های متحرک شیب نزولی دارند و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است. درصورت نزول بیت کوین به زیر مثلث، احتمال ریزش تا حمایت ۲۸۰۰۰ دلار و سپس ۲۰۰۰۰ دلار وجود خواهد داشت. اما درصورت عبور از خط مقاومت مثلث، می توان انتظار صعود بیت کوین تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۹۲۰۱ دلار) را داشت. اگر گاوها از سد این مقاومت عبور کنند، می توان گفت که روند نزولی پایان یافته است.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در ۱ ژوئن موفق به عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۷۶۲ دلار) نشد. اما نکته مثبت عدم اجازه به خرس ها برای بدست گرفتن کنترل شرایط است.

نمودار اتریوم

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI به نقطه میانی صعود کرده است که بیانگر کاهش فشار فروش است. درصورتی که گاوها قیمت را به بالای خط مقاومت مثلث افزایش بدهند، ETH می تواند تا ۳۳۶۲ و سپس ۳۸۰۶ دلار صعود کند.  اما نزول ETH به زیر مثلث بیانگر برتری خرس ها خواهد بود..

تحلیل اینترنت کامپیوتر (ICP)

از آنجایی که گاوها موفق به افزایش قیمت اینترنت کامپیوتر به سطح قبلی خود یعنی ۱۲۰ دلار در پنج روز گذشته نشده اند، روند حرکتی این رمزارز ضعیف شده است. این مسئله نشان می دهد در سطوح فعلی میزان خرید بالا وجود ندارد.

نمودار اینترنت کامپیوتر

درصورت نزول قیمت به زیر حمایت ۱۰۳ دلار، ICP ممکن است در تداوم روند نزولی خود تا ۸۶ و سپس ۶۰ دلار سقوط کند. اما اگر قیمت به بالای ۱۲۰ دلار صعود کند، می توان انتظار افزایش قیمت تا ۱۶۸ دلار را داشت. اگر گاوها موفق به عبور از این مقاومت نشوند، ICP در روزهای آتی در بازه ثابتی در نوسان خواهد بود.

تحلیل ریپل (XRP)

گاوها در ۱ ژوئن برای افزایش قیمت XRP به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۰۷ دلار) تلاش کردند، اما با مقاومت خرس ها رو به رو شدند. اما گاوها اجازه بدست گرفتن کامل قدرت را به خرس ها ندادند.

نمودار ریپل

گاوها بار دیگر برای افزایش و حفظ قیمت بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه  تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، ریپل می تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۳۰ دلار) صعود کند. اما درصورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، XRP ممکن است تا ۰.۸۸ و ۰.۸۰ دلار نزول کند. شکست این بازه حمایتی احتمالا منجر به سقوط تا ۰.۶۵ دلار خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx