تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین

  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1152 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین

بیت کوین و آلت کوین ها به سطح حمایت بحرانی رسیده اند، اما تریدرها بجای خرید منتظر ایجاد یک جرقه صعودی در بازار هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در روند نزولی بیت کوین امروز خرس ها موفق شدند قیمت را تا ۳۱ هزار دلار کاهش بدهند. گاوها تاکنون به خوبی از حمایت ۳۱ هزار دلار دفاع کرده اند. بنابراین امکان دارد در این سطح شاهد افزایش سنگین حجم خرید باشیم. شاخص RSI نیز در حال تلاش برای ایجاد یک واگرایی صعودی است که نشانه خوبی است.

نمودار بیت کوین

درصورتی که قیمت از سطوح فعلی افزایش یابد، بیت کوین برای صعود به ۴۲۴۵۱ دلار تلاش خواهد کرد. در روند صعودی، انتظار می رود که بیت کوین در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۱۹۰۴ دلار) با مقاومت خرس ها رو به رو شود. درصورتی که بیت کوین موفق به عبور از سد این مقاومت نشود، خرس ها بار دیگر برای کاهش قیمت به زیر ۳۱ هزار دلار تلاش خواهند کرد. در صورتی که موفق شوند، ممکن است بیت کوین تا ۲۸۰۰۰ و سپس ۲۰۰۰۰ دلار سقوط کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در تاریخ ۱۸ ژوئن به زیر الگوی مثلث متقارن نزول کرد. تداوم فروش در ادامه باعث کاهش هر چه بیشتر قیمت و نزول به میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۱۸۷۰ دلار) شد.

نمودار اتریوم

گاوها در تلاش برای دفاع از محدوده بین میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه و کف ۱۷۲۸ دلار هستند. درصورتی که قیمت از این محدوده افزایش یابد، گاوها برای بازگشت قیمت به مثلث تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت، این مسئله بیانگر انباشت در سطوح پایین خواهد بود. اما میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۸۶۹ دلار) نزولی شده و شاخص RSI به زیر ۳۵ نزول کرده که حاکی از برتری کامل خرس ها است. اگر اتریوم به زیر محدوده حمایتی نزول کند، این آلت کوین ممکن است به ۱۵۳۶ و سپس تا ۱۲۹۳ دلار سقوط کند.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل در ۱۷ ژوئن موفق به افزایش قیمت خود از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۰.۷۲ دلار) شد. اما گاوها در حفظ قیمت بالای سطح ۰.۷۵ دلار موفق نبودند. افزایش حجم فروش قیمت این رمزارز را دوباره به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه کاهش داد.

نمودار ریپل

درصورتی که ریپل به زیر ۰.۶۵ دلار نزول کند، احتمال نزول به حمایت ۰.۴۳ دلار افزایش خواهد یافت. میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۰۹ دلار) نزولی شده و شاخص RSI نزدیک محدوده فروش بیش از حد قرار دارد که حاکی از برتری خرس ها هستند. اما درصورتی که قیمت از ۰.۶۵ دلار افزایش یابد، گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت به بالای ۰.۷۵ دلار تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت XRP ممکن است تا ۰.۹۳ و سپس ۱.۰۷ دلار صعود کند.

تحلیل دوج کوین (DOGE)

دوج کوین در ۱۸ ژوئن به زیر خط گردن الگوی سر و شانه نزول کرد و روند نزولی همچنان تداوم داشته است. گاوها در حال حاضر در حال دفاع از حمایت ۰.۲۱ دلار هستند.

نمودار دوج کوین

درصورتی که قیمت به زیر ۰.۲۱ دلار کاهش یابد، دوج ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۰.۱۵ دلار) نزول کند. درصورت تداوم روند نزولی، می توان انتظار سقوط تا ۰.۱۰ دلار را نیز داشت. اما در صورت افزایش قیمت از ۰.۲۱ دلار، گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت به بالای خط گردن تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت، دوج ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۳۹ دلار) صعود کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx