تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1150 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین

رشد بیت کوین و آلت کوین ها بلافاصله با فروش همراه می شود. این مسئله نشان می دهد که خرس ها هیچ علاقه ای برای دست کشیدن از قدرت خود ندارند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

افزایش قیمت بیت کوین از محدوده حمایتی ۳۱ – ۲۸ هزار در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۵۷۸۸ دلار) متوقف شد. میانگین های متحرک شیب نزولی دارند و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است.

نمودار بیت کوین

حالا خرس ها برای نزول قیمت به زیر این محدوده حمایتی تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت، بیت کوین ممکن است تا ۲۰ هزار دلار سقوط کند. اما گاوها به این سادگی تسلیم نخواهند شد. درصورتی که قیمت از این محدوده افزایش یابد، گاوها برای عبور قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت، بیت کوین روزهای آتی را در محدوده ۲۸ – ۴۲ هزار دلار سپری خواهد کرد. عبور از این محدوده اولین نشانه از پایان یافتن روند نزولی خواهد بود.

تحلیل اتریوم (ETH)

روند صعودی اتریوم از حمایت ۱۷۲۸ دلار در سطح ۲۰۴۵ دلار در ۲۳ ژوئن متوقف شد. این موضوع حاکی از عدم وجود تقاضا در سطوح بالا است. میانگین های متحرک نزولی شده اند و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع فروش قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است.

نمودار اتریوم

درصورتی که قیمت از حمایت ۱۷۲۸ دلار کاهش یابد، اتریوم ممکن است تا ۱۵۳۶ و سپس ۱۲۹۳ دلار سقوط کند. اما اگر قیمت از ۱۷۲۸ دلار افزایش یابد، این مسئله حاکی از دفاع قدرتمند گاوها خواهد بود.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل در افزایش قیمت خود از حمایت ۰.۵۰ دلار در چند روز گذشته حتی موفق به صعود به ۰.۷۵ دلار نشد. این مسئله نشان می دهد که هیچ فوریتی در بین تریدرها برای خرید در این سطوح وجود ندارد.

نمودار ریپل

حالا ممکن است خرس ها حجم فروش را به شدت افزایش بدهند و قیمت را به زیر سطح روانی ۰.۵۰ دلار کاهش بدهند. در این صورت، ریپل احتمالا به خط حمایت کانال نزولی سقوط خواهد کرد. اما درصورتی که قیمت از حمایت ۰.۵۰ دلار افزایش یابد، گاوها برای افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تلاش خواهند کرد.

تحلیل دوج کوین (DOGE)

قیمت دوج کوین در ۲۲ ژوئن از حمایت ۰.۱۵ دلار افزایش یافت و تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۸ دلار) صعود کرد.

نمودار دوج کوین

درصورتی که قیمت از محدوده مقاومتی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و خط گردن کاهش یابد، خرس ها برای کاهش قیمت به ۰.۱۵ دلار تلاش خواهند کرد. شکست این سطح، ممکن است منجر به سقوط تا ۰.۱۰ دلار شود. درصورتی که حمایت ۰.۲۱ دلار حفظ شود،‌ و قیمت از این سطح عبور کند، می توان گفت که اصلاح پایان یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx