تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1146 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین

گاوهای بیت کوین بار دیگر از سطح ۳۱۰۰۰ دلار دفاع کردند، اما داده ها نشان می دهند که تقاضا برای بیت کوین و آلت کوین ها پایین است. همین موضوع می تواند باعث کاهش هر چه بیشتر قیمت رمزارزها شود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در دو روز گذشته بیت کوین نزدیک سطح ۳۱۰۰۰ دلار ترید شده است. افزایش نیافتن قیمت از این سطح بیانگر عدم تقاضا است که نشانه خوبی نیست.

نمودار بیت کوین

میانگین های متحرک شیب نزولی دارند و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است. اگر حمایت ۳۱۰۰۰ دلار شکسته شود، بیت کوین ممکن است تا حمایت بحرانی ۲۸۰۰۰ نزول کند. درصورتی که قیمت از محدوده ۳۱ – ۲۸ هزار دلار افزایش یابد، این افزایش بیانگر انباشت در سطوح پایین خواهد بود. در این حالت گاوها برای افزایش قیمت به بالای میانگین های متحرک تلاش خواهند کرد.

عبور و بسته شدن قیمت بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۵۰۸۴ دلار) اولین نشان از قدرت گرفتن گاوها خواهد بود. اما بر خلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت به زیر ۲۸۰۰۰ دلار نزول کند، فروش افزایش خواهد یافت و بیت کوین ممکن است به ۲۰۰۰۰ دلار سقوط کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در ۱۴ جولای موفق به صعود به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۰۹۷ دلار) نشد. این موضوع نشان می دهد که احساس منفی است و تریدرها در هر صعودی دست به فروش می زنند. در این شرایط حالا امکان سقوط به حمایت بحرانی ۱۷۳۸ دلار وجود دارد.

نمودار اتریوم

میانگین های متحرک شیب نزولی دارند و شاخص RSI زیر ۴۱ قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است. اگر قیمت به زیر ۱۷۲۸ دلار نزول کند، الگوی مثلث نزولی کامل خواهد شد. در چنین شرایطی می توان انتظار تداوم روند نزولی را تا ۱۵۳۶ و سپس به ۱۲۹۳ دلار داشت. اما درصورتی که قیمت از حمایت ۱۷۲۸ دلار افزایش یابد، گاوها بار دیگر برای عبور از میانگین های متحرک تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت، اتریوم می تواند تا خط روند نزولی صعود کند.

تحلیل ریپل (XRP)

در دو روز گذشته گاوها در تلاش برای دفاع از حمایت ۰.۵۹ دلار بوده اند ولی موفق به افزایش قیمت از این سطح نشده اند. این موضوع نشان می دهد که تریدرها علاقه ای به خرید ریپل در این سطوح ندارند.

نمودار ریپل

میانگین های متحرک شیب نزولی دارند و شاخص RSI زیر ۳۹ قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است. نزول و بسته شدن قیمت به زیر ۰.۵۹ دلار ممکن است باعث نزول ریپل به حمایت بحرانی ۰.۵۰ دلار شود. اگر قیمت از ۰.۵۰ دلار با قدرت افزایش یابد، گاوها بار دیگر برای عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۶۵ دلار) تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت، ریپل می تواند تا ۰.۷۵ دلار صعود کند. اما اگر قیمت به زیر ۰.۵۰ دلار نزول کند، احتمال سقوط تا ۰.۴۵ و سپس ۰.۴۰ دلار وجود دارد.

تحلیل دوج کوین (DOGE)

دوج کوین در حال نزدیک شدن به حمایت بحرانی ۰.۱۵ دلار است. تاکنون از این سطح دو بار دفاع شده است. بنابراین انتظار می رود گاوها با قدرت از این سطح دفاع کنند.

نمودار دوج کوین

اگر قیمت از ۰.۱۵ دلار افزایش یابد، گاوها برای صعود به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۲ دلار) تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، یک روند صعودی ممکن است شکل بگیرد که باعث پیش روی دوج تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۲۷ دلار) شود. اما برعکس، اگر قیمت به زیر ۰.۱۵ دلار نزول کند، احتمال سقوط به ۰.۱۰ و ۰.۰۷ دلار افزایش خواهد یافت. میانگین های متحرک شیب نزولی دارند و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx