تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1220 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

بعد از نزول بیت کوین به زیر ۳۰۰۰۰ دلار و آغاز فروش های گسترده در آلت کوین ها، تحلیلگران و تریدرها برای بدترین شرایط خود را آماده می کنند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

گاوها در چهار روز گذشته از حمایت ۳۱۰۰۰ دلار دفاع کرده بودند اما موفق به افزایش قیمت بیت کوین از این سطح نشدند. این موضوع نشان می دهد که تقاضا در سطوح بالا وجود ندارد.

نمودار بیت کوین

با شکست حمایت ۳۰۰۰۰ دلار، حالا انتظار سقوط تا ۲۸۰۰۰ دلار وجود دارد. میانگین های متحرک شیب نزولی دارند و شاخص RSI زیر ۳۸ قرار دارد که نشان دهنده هموار بودن مسیر نزولی است. اگر گاوها موفق به افزایش قیمت به بازه ۳۱۰۰۰ دلار شوند، این موضوع نشان دهنده انباشت در سطوح پایین خواهد بود. عبور و بسته شدن قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۲۹۶۶ دلار) اولین نشانه قدرت خواهد بود.

تحلیل اتریوم (ETH)

تلاش اتریوم برای افزایش قیمت خود با دیوار میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۰۳۴ دلار) مواجه شد. این موضوع نشان می دهد که احساس غالب بازار منفی است و تریدرها با نزدیک شدن به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، سطح فروش را افزایش می دهند.

نمودار اتریوم

حالا خرس ها در تلاش برای کاهش قیمت به زیر حمایت بحرانی ۱۷۲۳ دلار هستند. اگر موفق شوند، حمایت های پیش روی اتریوم در این مسیر نزولی، سطوح ۱۵۳۶ و سپس ۱۲۹۳ دلار خواهند بود. اما درصورتی که قیمت از ۱۷۲۸ دلار افزایش یابد، گاوها برای افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تلاش خواهند کرد. بسته شدن قیمت بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۲۴۵ دلار) بیانگر تغییر احتمالی در ترند خواهد بود.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در ۱۶ جولای به زیر حمایت ۱.۱۹ دلار نزول کرد. گاوها تلاش کردند دوباره قیمت را افزایش بدهند اما موفق نبودند. این موضوع بیانگر تداوم فروش توسط خرس ها به هنگام صعود است.

نمودار کاردانو

خرس ها دوباره حجم فروش خود را افزایش دادند. حالا که حمایت ۱.۱۰ دلار شکسته شده است، این آلت کوین ممکن است دوباره به سطح ۱ دلار نزول کند. این سطح تاکنون چندین بار حفظ شده است. بنابراین انتظار می رود که شاهد دفاع قدرتمند گاوها باشیم. اگر این سطح شکسته شود، کاردانو ممکن است تا ۰.۸۰ و سپس ۰.۶۸ دلار نزول کند. اما درصورتی که این سطح حفظ شود، این موضوع بیانگر انباشت در سطوح پایین خواهد بود.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در ۱۶ جولای به زیر حمایت بحرانی ۱۳ دلار نزول کرد. در روزهای بعد گاوها برای افزایش مجدد قیمت به بالای آن سطح تلاش کردند اما موفق نبودند. این موضوع نشان می دهد که این حمایت به یک مقاومت تبدیل شده است.

نمودار پولکادات

با تداوم فروش حالا قیمت به بازه ۱۰ دلار نزول کرده است. اگر این حمایت شکسته شود، پولکادات ممکن است تا ۷.۸۰ دلار سقوط کند. اما اگر قیمت بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۴.۴۸ دلار) بسته شود، می توان گفت که فشار فروش کاهش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx