تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1158 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین

بهبود قدرتمند بیت کوین و آلت کوین ها حاکی از حجم خرید بالا در سطوح پایین است. اما به نظر می رسد که خرس ها به این سادگی ها تسلیم نخواهند شد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

فروش گسترده توسط خرس ها قیمت بیت کوین را به زیر ۳۱۰۰۰ دلار در ۱۹ جولای کاهش داد و تا روز بعد نیز ادامه داشت. با این حال، با خرید بالا در سطح زیر ۳۰۰۰۰ دلار، اوضاع بیت کوین بهبود یافت.

نمودار بیت کوین

حالا خرس ها برای توقف روند صعودی در سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۲۶۴۳ دلار) تلاش خواهند کرد. درصورتی که گاوها در عبور از این مقاومت موفق نشوند، خرس ها برای نزول قیمت به زیر حمایت بحرانی ۲۸۰۰۰ دلار تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، قیمت ممکن است تا ۲۰ هزار دلار سقوط کند. اما درصورتی که قیمت از این میانگین عبور کند، روند صعودی ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۴۵۹۹ دلار) ادامه داشته باشد. عبور از این مقاومت، اولین نشانه از قدرت گرفتن بیت کوین خواهد بود، و درهای صعود به ۳۶۶۷۰ دلار را باز خواهد کرد.

تحلیل اتریوم (ETH)

دم بلند کندل استیک ۲۰ جولای نشان می دهد که گاوها نزول اتریوم به ۱۷۲۸ دلار را با خرید خود پوشش دادند. این سومین بار از ۲۳ مه است که اتریوم موفق به افزایش قیمت خود از این سطح می شود.

نمودار اتریوم

روند صعودی قدرت گرفته و گاوها در تلاش برای افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۰۰۸ دلار) هستند. اگر موفق شوند، می توان انتظار صعود به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۲۱۳ دلار) را داشت. انتظار می رود گاوها در این سطح با مقاومت شدید خرس ها رو به رو شوند. درصورت کاهش قیمت از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه، خرس ها برای پایین کشیدن قیمت به زیر ۱۷۲۸ دلار تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت، اتریوم ممکن است تا ۱۵۳۶ دلار سقوط کند.

تحلیل ریپل (XRP)

امروز ریپل موفق به عبور از حمایت بحرانی ۰.۵۰ دلار شد که نشان از دفاع قدرتمند گاوها است. روند صعودی ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۶۱ دلار) پیش رود. انتظار می رود گاوها در این سطح با مقاومت شدید خرس ها رو به رو شوند.

نمودار ریپل

اگر قیمت دوباره از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، این موضوع بیانگر منفی بودن احساس بازار خواهد بود. در این صورت، خرس ها برای کاهش قیمت به زیر میانگین ۰.۵۰ دلار تلاش خواهند کرد. در این شرایط، حمایت های پیش رو سطوح ۰.۴۵ و ۰.۴۰ دلار خواهند بود. اما اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، می توان انتظار صعود تا مقاومت ۰.۷۵ دلار را داشت.

تحلیل دوج کوین (DOGE)

امروز دوج کوین بار دیگر موفق به افزایش قیمت خود از حمایت ۰.۱۵ دلار شد، که نشان دهنده دفاع قدرتمند گاوها است. در این شرایط، دوج کوین می تواند تا مقاومت ۰.۲۱ دلار پیش روی کند.

نمودار دوج کوین

میانگین های متحرک شیب نزولی دارند و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان می دهد خرس ها برای متوقف کردن روند صعودی در سطح ۰.۲۱ دلار تلاش خواهند کرد. اگر قیمت از این مقاومت کاهش یابد، دوج ممکن است به ۰.۱۵ و سپس تا ۰.۱۰ دلار سقوط کند. اما عبور از ۰.۲۱ دلار، ممکن است باعث صعود تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۲۶ دلار) شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین طوسی
حسین طوسی
2 سال ها قبل

ممنون بابت راهنمایی کارشناسان ارز اینجا🇪🇸

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx