تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1267 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و پولکادات

تریدرها امیدوار هستند که جهش اخیر بیت کوین و رشد آلت کوین ها نشانه ای برای تداوم دوباره روند صعودی بازار باشد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

قیمت بیت کوین در ۲۵ جولای بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۴۳۹۶ دلار) بسته شد، که ممکن است برخی از تریدرهای کوتاه مدت را مجبور به پوشش پوزیشن های شورت کرده باشد. در نتیجه، با یک شورت اسکوییز قیمت بیت کوین از مقاومت ۳۶۶۷۰ دلار عبور کرد.

نمودار بیت کوین

میانگین های متحرک در آستانه یک واگرایی صعودی قرار دارند و شاخص RSI به محدوده اشباع خرید صعود کرده است که نشان دهنده قدرت گاوها است. اگر گاوها قیمت را بالای ۳۶۶۷۰ دلار حفظ کنند، روند صعودی ممکن است تا محدوده مقاومت ۴۱۳۳۰ – ۴۲۴۵۱ دلار ادامه داشته باشد. انتظار می رود که گاوها در این سطح با مقاومت شدید خرس ها رو به رو شوند. اما در صورتی که قیمت به زیر میانگین های متحرک نزول کند، این دیدگاه مثبت باطل خواهد شد. در این صورت، بیت کوین ممکن است دوباره به محدوده حمایتی ۳۱ – ۲۸ هزار دلار نزول کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در دو روز گذشته نزدیک سطح ۲۲۰۰ دلار با مشکل رو به رو شده بود. اما دم بلند کندل استیک نشان می دهد که گاوها حجم خرید را افزایش دادند و با تداوم خرید قیمت را به بالای ۲۲۰۰ افزایش دادند.

نمودار اتریوم

اتریوم می تواند تا خط روند نزولی صعود کند. این سطح می تواند به عنوان یک سد محکم رو به روی گاوها قرار بگیرد. اگر قیمت از این مقاومت کاهش یابد، ولی از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۰۸۱ دلار) دوباره افزایش یابد می توان گفت که احساس بازار تغییر کرده است. در این صورت می توان عبور از خط روند را متصور شد. بسته شدن قیمت بالای خط روند نزولی مسیر را برای صعود تا مقاومت روانی ۳۰۰۰ دلار هموار خواهد کرد. اما نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بیانگر این موضوع خواهد بود که خرس ها تسلیم نشده و همچنان در حال فروش هستند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

گاوها موفق به افزایش قیمت بایننس کوین به بالای خط روند نزولی شدند. با تحقق این هدف، هدف بعدی گاوها عبور از مانع میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۱۴ دلار) است.

نمودار بایننس کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI به نقطه میانی صعود کرده است. این موضوع نشان دهنده تلاش گاوها برای باز پس گرفتن قدرت است. اگر گاوها موفق به حفظ قیمت بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه شود، این آلت کوین می تواند تا ۳۸۰ و سپس تا ۴۳۳ دلار صعود کند. اما در صورتی که قیمت از سطوح فعلی نزول کند، خرس ها برای کاهش قیمت به ۲۸۰ دلار تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، می توان انتظار سقوط بایننس کوین را به کف ۲۵۴ دلاری خود در ۲۰ جولای داشت.

تحلیل پولکادات (DOT)

خرس ها برای توقف روند صعودی پولکادات در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳.۹۲ دلار) تلاش کردند، اما موفق به کاهش قیمت به زیر ۱۳ دلار نشدند. این موضوع حاکی از خرید گاوها به هنگام کاهش قیمت است.

نمودار پولکادات

اگر قیمت بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ شود، احتمال صعود تا مقاومت ۱۶.۹۳ دلار وجود دارد. انتظار می رود که این سطح به عنوان یک مقاومت سخت مانع پیش روی بیشتر گاوها شود و قیمت کاهش یابد. در صورت موفقیت خرس ها پولکادات ممکن است به زیر ۱۳ دلار نزول کند. اما اگر قیمت از ۱۶.۹۳ دلار عبور کند، می توان انتظار صعود تا ۲۰ دلار و سپس به مقاومت ۲۶.۵۰ دلار را داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx