تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و بیت کوین کش

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و بیت کوین کش
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1514 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و بیت کوین کش

بیت کوین و آلت کوین ها شاهد تغییر خاصی نبوده اند اما کاردانو موفق شده در روند صعودی قدرتمند خود در جمع سه رمزارز برتر بازار قرار بگیرد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

گاوها در تاریخ ۲۵ فوریه برای تداوم روند صعودی تلاش کردند اما موفق به حفظ قیمت در سطوح بالا نشدند. بیت کوین تغییر مسیر داد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۸۱۵۹ دلار) نزول کرد که نشان دهنده فروش توسط خرس ها است.

نمودار بیت کوین

اما از طرفی دم بلند کندل استیک نشان می دهد که خرس ها قادر به حفظ قیمت در آن بازه نیستند که حاکی از خرید گاوها است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهد قیمت بیت کوین در کوتاه مدت تثبیت خواهد شد.درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت بیت کوین به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۰۹۱۴ دلار) شوند، این ارز ممکن است تا ۲۸۸۵۰ دلار سقوط کند. اما درصورت عبور قیمت از بازه ۵۲۰۴۰، رسیدن به بازه ۵۸۳۴۱ دلار ممکن خواهد بود.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۲۴ فوریه اتریوم موفق به عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۶۸۶ دلار) نشد که نشان دهنده دفاع خرس ها از این بازه می باشد. روز بعد این آلت کوین تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۴۹۸ دلار) نزول کرد.

نمودار اتریوم

عدم نزول اتریوم به زیر ۱۳۵۰ دلار نشان می دهد که فشار کافی برای فروش وجود ندارد. امروز گاوها موفق شدند قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه افزایش بدهند. این افزایش قیمت، احتمال صعود تا ۲ هزار دلار را افزایش می دهد. اما نزول قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشان دهنده تغییر دیدگاه بازار از خرید به فروش در رالی ها است. درصورت نزول قیمت به زیر بازه حمایتی ۱۳۵۰ دلاری، این آلت کوین ممکن است تا ۱۰۰۰ دلار نزول کند.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در حال حاضر در یک روند صعودی قدرتمند قرار گرفته و به جمع سه رمزارز برتر بازار برای اولین بار صعود کرده است. در تاریخ ۲۵ فوریه گاوها برای عبور از بازه ۱.۲۰ دلاری تلاش کردند اما موفق نشدند. با این وجود آنها بازه ۰.۹۸ دلاری را به یک بازه حمایتی تغییر دادند که نشان دهنده حجم بالای خرید است.

نمودار کاردانو

گاوها موفق شدند که بالاخره از بازه مقاومتی ۱.۲۰ دلاری عبور کنند که نشان دهنده تداوم روند صعودی است. میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند روند صعودی ادامه خواهد داشت. اما درصورتی که گاوها موفق به حفظ قیمت ها نشوند و کاردانو به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۹۲ دلار) نزول کند، روند نزولی خواهد شد.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

رالی بیت کوین کش در ۲۴ و ۲۵ فوریه، حتی موفق به صعود تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۷۸ دلار) نشد. این مسئله نشان می دهد که گاوها تمایل بالایی برای خرید در این سطوح ندارند. در ۲۵ فوریه قیمت به زیر خط روند صعودی نزول کرد.

نمودار بیت کوین کش

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان می دهند خرس ها کنترل را در اختیار گرفته اند.در صورت نزول قیمت به زیر خط روند صعودی، اصلاح عمیقی تا ۳۷۰ دلار ممکن است شکل بگیرد. اما درصورت افزایش قیمت تا خط روند صعودی، این ارز ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه صعود کند. عبور از این مقاومت، احتمال صعود تا ۶۳۱ دلار را افزایش می دهد .

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx