تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1201 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و پولکادات

بیت کوین همراه با آلت کوین های بسیاری نزدیک مقاومت حیاتی پیش روی خود قرار گرفته اند، که نشان می دهد پایان سیر نزولی بازار بسیار نزدیک شده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

صعود بیت کوین از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۶,۱۱۱ دلار)  نشان می دهد که احساس بازار مثبت شده و تریدرها حجم خرید را افزایش داده اند.

نمودار بیت کوین

بیت کوین یک الگوی سر و شانه برعکس تشکیل داده است. در صورتی که قیمت از خط گردن عبور کند، بیت کوین به سمت ۵۵۷۷۸ دلار حرکت خواهد کرد. اما صعود به این سطح کار دشواری خواهد بود چون انتظار می رود که شاهد مقاومت شدیدی از خرس ها در محدوده ۵۰۰۰۰ – ۵۱۵۰۰ دلار باشیم. اما در صورت کاهش قیمت از سطوح فعلی، بیت کوین ممکن است به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند. شکست این حمایت اولین نشانه از بازگشت خرس ها خواهد بود.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۴ آگوست اتریوم موفق به صعود از خط روند نزولی شد که نشان می دهد گاوها آن سطح را به حمایت تبدیل کرده اند. گاوها در حال حاضر در تلاش برای افزایش قیمت به مقاومت روانی ۳۰۰۰ دلار هستند.

نمودار اتریوم

درصورتی که قیمت از ۳۰۰۰ دلار کاهش یابد، اتریوم ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۴۲۸ دلار) نزول کند. افزایش مجدد قیمت از این سطح بیانگر مثبت بودن احساس بازار خواهد بود. در این شرایط، گاوها بار دیگر برای عبور از ۳۰۰۰ دلار تلاش خواهند کرد. در صورتی که موفق شوند، روند صعودی جدیدی شکل خواهد گرفت. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه صعودی شده و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان می دهد مسیر صعود هموار است.نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه اولین نشانه از ضعیف شدن سیر صعودی خواهد بود.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در ۴ آگوست، بایننس کوین موفق به افزایش قیمت خود از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۲۰ دلار) شد که نشان دهنده تقاضای بالا در سطوح پایین است. گاوها در حال حاضر در تلاش برای حفظ قیمت بالای ۳۴۰ دلار هستند.

نمودار بایننس کوین

با بسته شدن قیمت بالای سطح ۳۴۰ دلار، الگوی مثلث صعودی تکمیل خواهد شد که می تواند مسیر را برای صعود به ۳۸۰ و سپس ۴۳۳ دلار هموار کند. اما بر خلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد و به زیر میانگین های متحرک نزول کند، بایننس کوین ممکن است تا خط روند نزولی کاهش یابد. شکست این حمایت، ممکن است باعث سقوط به ۲۱۱ دلار شود.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در ۴ آگوست موفق به افزایش قیمت خود از حمایت ۱۶.۹۳ دلار شد که حاکی از تقاضا در سطوح پایین است. میانگین های متحرک یک کراس اور صعودی را کامل کرده و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که بیانگر برتری گاوها است.

نمودار پولکادات

درصورتی که قیمت از ۲۱ دلار افزایش یابد، پولکادات می تواند تا مقاومت ۲۶.۵۰ دلاری پیش روی خود صعود کند. انتظار می رود در این سطح شاهد مقاومت شدید خرس ها باشیم. اگر قیمت از ۲۶.۵۰ دلار عبور کند، سیر صعودی جدیدی آغاز خواهد شد. اما درصورت نزول قیمت به زیر ۲۱ دلار، پولکادات ممکن است تا ۱۶.۹۳ دلار نزول کند. شکسته شدن این سطح، می تواند منجر به کاهش قیمت به حمایت بحرانی ۱۳ دلار شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx