تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و ریپل

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1110 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و ریپل

بیت کوین و بیشتر آلت کوین ها بالای میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه خود قرار گرفته اند. اما سرعت و قدرت رشد بازار به ورود بیت کوین به بازه ۴۸۰۰۰ دلار بستگی خواهد داشت. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در دو روز گذشته خرس ها برای نزول قیمت بیت کوین به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۴۵۰۹۱ دلار) تلاش کرده اند، اما با سد گاوها مواجه شده اند.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۱۰۱۰ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. در صورتی که قیمت از ۴۶۷۰۰ دلار عبور کند، بیت کوین به سمت محدوده مقاومتی ۵۰۰۰۰ – ۵۱۵۰۰ دلار حرکت خواهد کرد. اگر روند صعودی در آن بازه با مقاومت خرس ها متوقف نشود، بیت کوین ممکن است تا ۶۰۰۰۰ دلار صعود کند.

اگر قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه نزول کند، بیت کوین ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند. اگر قیمت دوباره از این میانگین افزایش یابد، گاوها بار دیگر برای آغاز روند صعودی تلاش خواهند کرد. اما برعکس، نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، بیت کوین را در مسیر نزولی به سمت حمایت ۳۶۶۷۰ دلار قرار خواهد داد.

تحلیل اتریوم (ETH)

بازگشت قدرتمند اتریوم در ۹ آگوست نشان می دهد که گاوها سطح ۳۰۰۰ دلار را به یک حمایت برای خود تبدیل کرده اند.

نمودار اتریوم

گاوها همچنان در تلاش برای تداوم روند صعودی هستند. اتریوم حالا می تواند تا محدوده مقاومتی ۳۴۴۴ – ۳۵۸۷ دلار صعود کند. اگر قیمت از این محدوده کاهش یابد، اما به زیر ۳۰۰۰ دلار نزول نکند، احتمال صعود تا ۴۰۰۰ دلار وجود خواهد داشت.اما برعکس اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۷۱۲ دلار) نزول کند، می توان گفت که صعود اخیر یک دام گاوی بوده است. در این شرایط می توان انتظار سقوط اتریوم تا میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۲۲۲۹ دلار) را داشت.

تحلیل کاردانو (ADA)

خرس ها برای توقف روند صعودی کاردانو در مقاومت ۱.۵۰ دلار تلاش کردند. اما موفق به کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۴۲ دلار) نشدند. این مسئله نشان می دهد که گاوها به دنبال فروش و کسب سود نبودند.

نمودار کاردانو

حالا که قیمت از ۱.۵۰ دلار عبور کرده است، می توان انتظار صعود تا مقاومت ۱.۹۴ دلار را داشت. ممکن است در این سطح شاهد فروش باشیم که ممکن قیمت را تا ۱.۵۰ دلار کاهش بدهد. اگر چنین اتفاقی بیفتد، کاردانو در روزهای اتی در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت. اما برعکس، با عبور از مقاومت ۱.۹۴ دلار، کاردانو ممکن است تا بالاترین سطح خود یعنی ۲.۴۷ دلار پیش روی کند.

تحلیل ریپل (XRP)

گاوها با موفقیت سطح ۰.۷۵ دلار را در ۹ آگوست حفظ کردند و این آلت کوین از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۰.۸۰ دلار) عبور کرد. حالا می توان انتظار صعود ریپل تا خط روند نزولی کانال نزولی را داشت.

نمودار ریپل

اگر قیمت از خط روند کاهش یابد اما بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۷۵ دلار) حفظ شود، به معنی خرید توسط گاوها به هنگام نزول خواهد بود. بسته شدن قیمت بالای کانال نزولی بیانگر تغییر در روند خواهد بود. در این شرایط اولین هدف صعود به ۱.۰۷ دلار خواهد بود. اگر ریپل از این مقاومت عبور کند، روند صعودی تا ۱.۲۶ دلار ممکن است ادامه داشته باشد. اما اگر قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد و به زیر ۰.۶۹ دلار نزول کند، می توان گفت که روند نزولی همچنان با قوت پابرجا باقی مانده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx