تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و ریپل

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و بایننس کوین
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1113 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و ریپل

بیت کوین حرکت خود را به سمت کانال ۵۰۰۰۰ دلار آغاز کرده است. انتظار می رود این مهم قیمت آلت کوین ها را بیش از پیش افزایش بدهد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در چند روز گذشته رقابت سختی بین گاوها و خرس ها در محدوده میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۴۵۶۹۲ دلار) وجود داشت. خرس ها موفق شدند در ۱۷ آگوست قیمت را به زیر این میانگین کاهش بدهند. اما آنها موفق به شکست میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۴۱۸۳ دلار) نشدند.

نمودار بیت کوین

افزایش قابل توجه خریدها قیمت بیت کوین را دوباره به بالای میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه در ۱۹ آگوست افزایش داد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار گرفته است که نشان دهنده برتری گاوها است. اگر قیمت بالای ۴۸۱۴۴ دلار حفظ شود، احتمال صعود تا ۵۱۰۰۰ دلار وجود دارد.

انتظار می رود شاهد مقاومت شدیدی از خرس ها در این سطح باشیم. اگر گاوها از این سطح نیز عبور کنند، مسیر برای صعود به ۶۰۰۰۰ دلار هموار خواهد شد. اما برخلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت به زیر ۴۵۴۵۱ نزول کند، دیدگاه صعودی فوق باطل خواهد شد.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۱۶ آگوست، قیمت اتریوم از سطح ۳۳۳۵ دلار کاهش یافت. به دنبال این نزول خرس ها برای کاهش هر چه بیشتر قیمت به زیر سطح ۳۰۰۰ دلار تلاش کردند. با اینکه قیمت به زیر این سطح نزول کرد، اما خرس ها موفق به حفظ آن نشدند، که حاکی از حجم بالای خرید توسط گاوها است.

نمودار اتریوم

قیمت اتریوم در ۱۹ آگوست از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹۸۱ دلار) افزایش یافت که نشان دهنده دفاع قدرتمند گاوها از این حمایت است. حالا گاوها در تلاش برای افزایش قیمت به بالای مقاومت ۳۳۳۵ دلاری پیش روی خود هستند. درصورتی که موفق شوند، اتریوم می تواند تا ۴۰۰۰ دلار صعود کند. اما اگر قیمت از ۳۳۳۵ دلار نزول کند، می توان انتظار سقوط تا سطح ۳۰۰۰ دلار را داشت.  شکست این سطح، می تواند اولین نشانه از ضعیف شدن گاوها باشد که می تواند منجر به کاهش قیمت به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۳۱۱ دلار) شود.

تحلیل کاردانو (ADA)

گاوها سطح ۱.۹۴ دلار را به یک حمایت تبدیل کردند و همین موضوع باعث افزایش حجم خرید و صعود کاردانو به بالاترین سطح خود یعنی ۲.۴۷ دلار شد.

نمودار کاردانو

با این صعود، حالا می توان انتظار پیش روی کاردانو را تا ۲.۷۳ دلار داشت. انتظار می رود گاوها با مقاومت شدید خرس ها در این سطح مواجه شوند. اما اگر این مقاومت نیز شکسته شود، کاردانو می تواند تا سطح روانی ۳ دلار صعود کند. با اینکه روند فعلی حاکی از برتری گاوها است، اما شاخص RSI نزدیک ۸۰ قرار گرفته است که نشان می دهد روند صعودی بیش از حد ادامه داشته است. اگر قیمت زیر سطح ۲.۴۷ دلار حفظ شود، خرس ها برای کاهش هر چه بیشتر تا سطح ۲.۲۰ دلار تلاش خواهند کرد. درصورتی که این سطح نیز شکسته شود، کاردانو ممکن است به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۸۷ دلار) سقوط کند.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل موفق شد از خط روند نزولی مثلث نزولی و مقاومت ۱.۰۷ دلاری پیش روی خود در ۱۳ آگوست عبور کند که الگوی کف گرد را تکمیل کرد. خرس ها برای نزول قیمت تلاش کردند،‌ اما با مقاومت گاوها رو به رو شدند.

نمودار ریپل

صعود قدرتمند از ۱.۰۷ دلار در ۱۸ آگوست نشان می دهد که گاوها به خوبی این سطح را به یک حمایت برای خود تبدیل کردند. حالا با این قدرت نمایی، می توان انتظار صعود تا ۱.۷۰ دلار را داشت. احتمال می رود که در سطح فوق گاوها با مقاومت شدید خرس ها رو به رو شوند. درصورتی که این مانع نیز برداشته شود، مسیر برای صعود به ۱.۹۶ دلار هموار خواهد شد. اما برخلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت از ۱.۳۵ دلار کاهش یابد،‌ خرس ها برای نزول قیمت به ۱.۰۷ دلار و سپس میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۰۱ دلار) تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، ریپل ممکن است حتی تا میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۰.۸۴ دلار) سقوط کند. این سقوط بیانگر خروج تریدرها از موقعیت های خود خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx