تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و ریپل

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و بایننس کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1174 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و ریپل

با عبور موقتی بیت کوین از سطح ۵۰,۰۰۰ دلار برای اولین بار پس از ماه ها، می توان انتظار تداوم رشد برخی از آلت کوین ها را داشت. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در چند روز گذشته بیت کوین در یک الگوی وج صعودی ترید شده است. در ۲۲ آگوست گاوها موفق به تبدیل سطح ۴۸۰۰۰ دلار به حمایت شدند و امروز قیمت را به بالای ۵۰۰۰۰ دلار افزایش دادند.

نمودار بیت کوین

حالا انتظار می رود که قیمت تا خط مقاومت وج صعود کند. انتظار می رود که در این سطح شاهد مقاومت شدید خرس ها باشیم. درصورت نزول از این سطح، بیت کوین ممکن است تا حمایت این الگو نزول کند. این حمایت برای گاوها بسیار حائز اهمیت است، زیرا اگر شکسته شود، اصلاح ممکن است تا ۴۲,۴۵۱ دلار ادامه داشته باشد. اما برخلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت از الگو فوق عبور کند، بیت کوین شاید تا محدوده مقاومت ۵۸۰۰۰ – ۶۰۰۰۰ دلار صعود کند. میانگین های متحرک صعودی شده اند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۲۱ آگوست خرس ها تلاش کردند تا مانع از پیشرفت اتریوم به سمت مقاومت ۳,۳۳۵ دلار شوند. اما گاوها اجازه نزول قیمت به زیر ۳۲۰۰ دلار را ندادند. این موضوع نشان می دهد که احساس بازار مثبت است و تریدرها کوچکترین نزول قیمت را می خرند.

نمودار اتریوم

در حال حاضر گاوها در تلاش برای حفظ قیمت بالای مقاومت ۳۳۳۵ دلار هستند. اگر موفق شوند، این آلت کوین می تواند تا ۳۶۷۰ و سپس تا سطح روانی ۴۰۰۰ دلار صعود کند. اما برعکس، درصورت نزول قیمت از سطوح فعلی، اتریوم می تواند تا ۳۰۰۰ دلار نزول کند. درصورتی که این سطح شکسته نشود، اتریوم در روزهای آتی در بازه ۳۰۰۰ – ۳۳۳۵ دلار در نوسان خواهد بود. اما شکست ۳۰۰۰ دلار اولین نشانه از قدرت گرفتن خرس ها خواهد بود. این موضوع ممکن است با لیکوئید شدن، قیمت را تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲,۵۴۷ دلار) کاهش بدهد.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در چند روز گذشته در یک روند صعودی قدرتمند قرار گرفته است. این آلت کوین موفق شد بالاخره در ۲۲ آگوست از بالاترین سطح خود یعنی ۲.۴۷ دلار عبور کند.

نمودار کاردانو

در این روند صعودی هدف بعدی کاردانو سطح روانی ۳ دلار خواهد بود. صعودهای عمودی شکل معمولا قابل حفظ نیستند، بنابراین انتظار می رود که این آلت کوین نزدیک سطح ۳ دلار اصلاح شود. اگر سطح ۲.۴۷ دلار در نزول بعدی به حمایت تبدیل شود، می توان در تداوم روند صعودی انتظار پیش روی تا ۳.۵۰ دلار را داشت. اما برعکس، درصورتی که قیمت زیر ۲.۴۷ دلار بسته شود، می توان گفت که روند صعودی ضعیف شده است.

تحلیل ریپل (XRP)

در ۲۱ آگوست خرس ها تلاش کردند مانع از افزایش قیمت ریپل از سطح ۱.۲۸ دلار شوند اما موفق به انجام این مهم نشدند. حالا گاوها برای عبور قیمت از مقاومت ۱.۳۵ دلاری پیش روی خود در تلاش هستند.

نمودار ریپل

درصورتی که موفق شوند، ریپل ممکن است تا مقاومت ۱.۶۶ دلار صعود کند. انتظار می رود که در این سطح شاهد یک اصلاح جزئی باشیم. اما برخلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت از ۱.۳۵ دلار کاهش یابد،‌ خرس ها برای نزول قیمت به ۱.۰۷ دلار تلاش خواهند کرد. اگر این حمایت شکسته شود، شرایط به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx