تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و بایننس کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1139 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

بیت کوین و بیشتر آلت کوین ها با فروش در مقاومت پیش روی خود مواجه شده اند. این موضوع نشان می دهد که باید برای آغاز سیر صعودی بعدی منتظر ماند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

گاوها دوباره در ۲۹ آگوست موفق به افزایش قیمت از مقاومت ۵۰,۰۰۰ دلار نشدند. این موضوع نشان می دهد که خرس ها قصد تسلیم شدن ندارند. بیت کوین در آن روز یک الگوی کندل استیک دوجی شکل داده بود، که باعث روند نزولی امروز شد.

نمودار بیت کوین

عدم موفقیت شاخص RSI در بازگشت به مثلث متقارن نشان دهنده ضعف بیت کوین است. اگر قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۴۶,۰۶۵ دلار) نزول کند، حمایت بعدی ۴۲۴۵۱ دلار خواهد بود. با شکست این حمایت، ممکن است قیمت تا ۳۶۶۷۰ دلار سقوط کند. اما اگر قیمت از سطوح فعلی افزایش یابد و از مقاومت ۵۰۰۰۰ دلار عبور کند، می توان انتظار صعود تا ۶۰۰۰۰ دلار را داشت.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم بار دیگر موفق به عبور از محدوده مقاومتی ۳۳۳۵ – ۳۳۷۷ دلار در ۲۹ آگوست نشد. این مسئله حاکی از دفاع قدرتمند خرس ها از این بازه است.

نمودار اتریوم

با این حال، گاوها هنوز تسلیم نشده و در حال دفاع از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۱۳۹ دلار) هستند. اگر گاوها موفق به افزایش قیمت از این محدوده مقاومتی شوند، اتریوم ممکن است تا ۳۶۷۰ و سپس ۴۰۰۰ دلار صعود کند. اما برعکس، بسته شدن قیمت در زیر سطح ۳۰۰۰ دلار، بیانگر تسلط خرس ها بر گاوها خواهد بود. در این شرایط می توان انتظار سقوط به میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۲,۳۶۶ دلار) را داشت.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در ۲۸ آگوست از سطح ۲.۹۵ دلار نزول کرد که بیانگر دفاع قدرتمند خرس ها از مقاومت ۲.۹۷ دلار است. روز بعد الگوی کندل استیک دوجی شکل گرفت که بیانگر عدم قاطعیت بین خرس ها و گاوها بود.

نمودار کاردانو

اگر خرس ها قیمت را به زیر ۲.۷۱ دلار کاهش بدهند، می توان انتظار سقوط کاردانو را تا ۲.۴۷ دلار داشت. با صعود قدرتمند از این سطح، این آلت کوین در روزهای آتی در بازه ۲.۴۷ – ۲.۹۷ دلار در نوسان خواهد بود. با اینکه میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۴۴ دلار) شیب صعودی دارد اما واگرایی منفی شاخص RSI بیانگر ضعیف شدن روند حرکتی است. بسته شدن قیمت زیر ۲.۴۷ دلار می تواند منجر به سقوط به ۲.۲۰ دلار شود. برای تداوم روند صعودی، کاردانو باید از ۳ دلار عبور کند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

عدم موفقیت گاوها در افزایش قیمت بایننس کوین به بالای سطح ۵۱۶.۵۰ دلار، باعث برداشت سود شد. حالا این آلت کوین روند نزولی به خود گرفته و ممکن است تا ۴۳۳ دلار سقوط کند.

نمودار بایننس کوین

انتظار می رود که گاوها از محدوده حمایتی بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۴۵ دلار) و سطح شکست ۴۳۳ دلار دفاع کنند. صعود قدرتمند از این بازه بیانگر مثبت بودن احساس و خرید گاوها به هنگام کاهش قیمت است. بسته شدن قیمت بالای ۵۲۰ دلار احتمال تداوم روند صعودی را افزایش خواهد داد. در این حالت می توان انتظار صعود تا ۶۰۰ دلار را داشت.اما برعکس، اگر قیمت به زیر ۴۳۳ دلار نزول کند، احتمال سقوط به میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۳۶۸ دلار) وجود خواهد داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx